logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

II edycja Marketing Inspire: Dzielmy się doświadczeniami

  PR 21.09.2018, przeczytano 1196 razy
ilustracjastrzałka

„Musimy zacząć uczyć się na podstawie naszych wspólnych doświadczeń – tych dobrych i tych złych” - tak w jednym zdaniu można podsumować II edycję Marketing Inspire. To wydarzenie skierowane do branży kreatywnej, którego ostatnia edycja odbyła się 19 września we Wrocławiu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ii-edycja-marketing-inspire%3A-dzielmy-sie-doswiadczeniami,379427,artykul.html

Nie bójmy się naszych „fakapów”

Brakuje wydarzeń, na których prelegenci dzielą się nie tylko najlepszymi praktykami, ale też porażkami. Sam uwielbiam opowiadać o własnych doświadczeniach, również o tym co nie do końca wyszło. To jest niesamowita wartość” – powiedział Michał Sadowski, współzałożyciel i prezes Brand24. Budując swoją firmę od 0 do 2500 klientów z 110 krajów, nie kryje, że wpadki się zdarzają. Po prostu, lepiej o nich dyskutować niż je kryć. Z jednej strony ktoś może się nauczyć na naszych błędach. Z drugiej, możemy znaleźć wsparcie i wspólnie rozwiązać problem, z którym się zmagamy.

Eksperci z całego świata

Swoimi doświadczeniami w trakcie wydarzenia dzielili się również eksperci spoza Polski. Fernando Angulo, Manager ds. Współpracy Międzynarodowych w firmie SEMrush, podzielił się z uczestnikami najważniejszymi wyzwaniami stojącymi przed strategiami marketingowymi dzisiaj i w najbliższej przyszłości. Jednym z takich wyzwań jest brak kultury content marketingowej. Badania jakie przytoczył Fernando, pokazują, że w minionym roku zaledwie 9% marketerów rozwijało systematyczne podejście do tworzenia, zarządzania i dystrybucji treści. To właśnie tutaj możemy zacząć budować naszą przewagę konkurencyjną. A od czego zacząć? “Match your audience with your content and make it easy to reach” – tak w jednym zdaniu podsumował część swojego wystąpienia specjalista SEMrush.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Nie zabrakło również tematów kontrowersyjnych. O tym czym są „białe kłamstwa” w SEO i czy warto je stosować, opowiedział Miłosz Krasiński związany z Chilli Fruit Web Consulting. Czy faktycznie „white lies” są niegroźne i można je z powodzeniem wpisać do swojej strategii? O tym każdy będzie mógł się przekonać już niedługo na profilu Marketing Inspire na Facebooku, gdzie zostaną opublikowane filmy całego wydarzenia.

RelatiON – relacje to fundament

Budujmy relacje. Zarówno te branżowe, które pomogą łączyć specjalistów branży kreatywnej ze sobą, jak również te biznesowe, z naszymi klientami, kontrahentami i partnerami biznesowymi. Magdalena Urbaniak, Grzegorz Mikosza, Patryk Wojcieszek i Bogumił Mateja, to czwórka wrocławian, którzy wspólnie postanowili zintegrować, ale i zainspirować branżę do pogłębiania wiedzy. Mocno zachęcają do dzielenia się doświadczeniami oraz wymiany najlepszych praktyk. Razem tworzą inicjatywę RelatiON oraz organizują cykliczne spotkania Marketing Inspire.

- Jako praktycy, sami zadaliśmy sobie pytanie: jak robić dobry i skuteczny marketing? Jesteśmy zgodni, że potrzebne jest doświadczenie. Idealnie, gdy możemy je czerpać od tych, którzy zdobywali je latami, z sukcesami. Dlatego organizujemy otwarte spotkania z ekspertami, którzy przybliżą Wam taktyki, które naprawdę działają – powiedziała Magdalena Urbaniak, współorganizatorka wydarzenia.

Marketing Inspire to cykliczne, otwarte spotkania specjalistów zajmujących się marketingiem, social media oraz public relations. Dotychczas jako prelegenci wystąpili na nich m.in. marketer i autor bestsellerowych książek Paweł Tkaczyk oraz Katarzyna Sowicka, wiceprezes Stowarzyszenia Content Marketing Polska.

Źródło: Marketing Inspire

marketinginspire.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764