logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Communication Unlimited dla Suzuki na Warsaw Gallery Weekend 

  PR 21.09.2018, przeczytano 1260 razy
ilustracjastrzałka
;;

Co ma wspólnego kultura i sztuka z marką motoryzacyjną? Bardzo dużo. Bez sztuki nie byłoby innowacji, a bez kultury nie byłoby po co jeździć samochodem. Suzuki Motor Poland po raz kolejny jest partnerem głównym Warsaw Gallery Weekend. Koncept komunikacyjny i oprawę graficzną marki Suzuki w przestrzeni wydarzenia przygotowała agencja marketingu zintegrowanego Communication Unlimited.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-communication-unlimited-dla-suzuki-na-warsaw-gallery-weekend%C2%A0,379430,artykul.html

Warsaw Gallery Weekend (WGW) to coroczny festiwal sztuki współczesnej, dzięki któremu w ciągu trzech dni można zapoznać się z pracami artystów, wziąć udział w wykładach, dyskusjach o sztuce i w spotkaniach z artystami. Tegoroczna edycja odbędzie się 21 – 23 września, a ekspozycje udostępni aż 29 galerii.

Partnerem głównym tego wydarzenia po raz kolejny została marka Suzuki, dla której kreację kampanii przygotowała agencja Communication Unlimited (CU).

ilustracjastrzałka

Communication Unlimited chce zaprezentować Suzuki Motor Poland w sposób dyskretny, nieszablonowy oraz nawiązujący do sztuki współczesnej.

Przygotowując kampanię dla Suzuki w ubiegłym roku, CU inspirowało się POP-ARTem. W tym roku agencja poszła o krok dalej i oparła kreację o motyw graficzny OP-ARTu.

- Światem OP-ART-u są iluzje optyczne, proste geometryczne formy, które ożywają w naszej wyobraźni, tworząc załamania przestrzeni. Iluzja to zabawa w najczystszej postaci, my nadajemy jej nowoczesną, graficzną formę i nieco technologicznego sznytu – mówi Rafał Grzeszkowski, dyrektor kreatywny Communication Unlimited.

Identyfikacja wizualna kampanii została przedstawiona na wszystkich materiałach promocyjnych, a na „OP-ARTowe upominki” mogą liczyć pasażerowie samochodów Suzuki, którzy w ramach WGW Car Service będą się nimi przemieszczać pomiędzy galeriami.

Podczas Warsaw Gallery Weekend, Suzuki w lekkiej i dynamicznej formule zaprasza do świata sztuki, który jest światem przyjemności, rozrywki i zabawy. Jednym z ostatnich haseł Suzuki jest „Baw się jazdą”. Suzuki zaprasza do zabawy, które jest zaproszeniem również do świata sztuki.

Źródło: Communication Unlimited

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764