logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: CU pro bono dla Warsaw Jewish Film Festival

  PR 26.09.2018, przeczytano 1037 razy
ilustracjastrzałka

Agencja marketingu zintegrowanego Communication Unlimited rozpoczęła współpracę z Fundacją Kamera Dawida WJFF.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-cu-pro-bono-dla-warsaw-jewish-film-festival,379506,artykul.html

Doradztwo strategiczne i promocyjna identyfikacja graficzna to projekty powierzone CU przez organizatorów 16. Warszawskiego Festiwalu Filmów o Tematyce Żydowskiej. Agencja zrealizuje je pro bono.

Warszawski Festiwal Filmów o Tematyce Żydowskiej odbędzie się w dniach 12-18 listopada 2018 r. w Muzeum Historii Żydów Polskich Polin. Impreza realizowana jest od roku 2003 roku. Stanowi ona bardzo unikalną formułę na skalę Polski, będąc równocześnie jednym z pierwszych i największych festiwali tego typu w naszej części Europy. Na Festiwalu prezentowane są produkcje mówiące o tradycji, historii i współczesnym życiu Żydów w samym Izraelu oraz diasporach na całym świecie. Organizatorom Festiwalu zależy na podtrzymywaniu żydowskiego dziedzictwa kulturowego, promowaniu postawy tolerancji i otwartości na innych oraz eliminacji ksenofobii i antysemityzmu.

Podczas dotychczasowych edycji Festiwalu zaprezentowano łącznie ponad 600 filmów z blisko 30 krajów, a także nagrodzono produkcje, które zostały docenione na największych światowych festiwalach.

Źródło: Communication Unlimited

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764