logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: CU z królewską kampanią dla Möller’s Gold

  PR 27.09.2018, przeczytano 1023 razy
ilustracjastrzałka

Agencja Communication Unlimited przygotowała kampanię dla flagowego produktu z portfolio marki Möller’s. Komunikacja będzie obecna w telewizji, prasie oraz w aptekach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-cu-z-krolewska-kampania-dla-m%C3%B6ller%E2%80%99s-gold,379521,artykul.html

Möller’s Gold Tran Norweski z portfolio Orkla Care to połączenie wysokiej jakości tranu z najwyższą dawką witaminy D3 – aż do 2000 IU. Dzięki tej kombinacji wspomaga on pracę mózgu, wzmacnia odporność, serce i kości. Z uwagi na to kompleksowe działanie dobroczynne agencja postanowiła „ukoronować” produkt i z hasłem Król ma wszystkiego najwięcej ruszyć na podbój serc Polaków.

- Kreację oparliśmy na skojarzeniu dobrobytu z monarchą. Möller’s Gold ma najwięcej witaminy D3 wśród tranów, stąd staraliśmy się wypozycjonować go jako najpotężniejszego w swojej kategorii. Korona jest natomiast mocnym atrybutem wizualnym. Aby podkreślić wyjątkową osobowość produktu, wykorzystaliśmy również złotą kolorystykę i wyraziste hasło, a w bilboardzie sponsorskim dodatkowo - podniosłą muzykę klasyczną i niski głos lektora. - mówi Rafał Grzeszkowski, dyrektor kreatywny Communication Unlimited.

Źródło: Communication Unlimited

commu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764