logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Galeria Katowicka z prestiżową nagrodą ICSC Solal Marketing Awards

  PR 05.10.2018, przeczytano 926 razy
ilustracjastrzałka

Galeria Katowicka, zarządzana przez APSYS Polska, została nagrodzona w tegorocznej edycji jednego z najważniejszych międzynarodowych konkursów w dziedzinie marketingu centrów handlowych - ICSC Solal Marketing Awards. Jury konkursu doceniło koncepcję, realizację i efekty innowacyjnej kampanii „Fedrujemy niskie ceny! Czorny Piontek, Czorny Weekend, czyli Black Friday po naszymu!”, przyznając katowickiemu Centrum statuetkę Silver Solal Award w kategorii „Sales Activation”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/galeria-katowicka-z-prestizowa-nagroda-icsc-solal-marketing-awards,379633,artykul.html

W nagrodzonej kampanii prosprzedażowej Galeria Katowicka podkreśliła poczucie silnej przynależności mieszkańców Śląska do tradycji, znajdując równowagę pomiędzy oczekiwaniami mieszkańców, a komercyjnym wydarzeniem, organizowanym w każdym centrum handlowym. Tak powstała akcja z hasłem i anturażem odnoszącym się do śląskiej tradycji górniczej: „Fedrujemy niskie ceny! Czorny Piontek, Czorny Weekend, czyli Black Friday po naszymu!”. I właśnie tę innowację, zrealizowanie akcji w kontrze do typowych propozycji rynkowych, połączenie globalnego święta z elementami śląskich tradycji i nadanie im nowoczesnego wymiaru doceniła kapituła konkursu. Dzięki kampanii osiągnięto bardzo wysokie wyniki sprzedażowe najemców oraz rekord odwiedzalności dziennej i weekendowej.

ilustracjastrzałka

- To, że organizując „zwykłe” wydarzenia inaczej nie boimy się eksperymentować, pokazaliśmy już niejednokrotnie. Wiedzieliśmy, że Ślązacy pokochali Black Friday w lokalnym wydaniu Galerii Katowickiej, czego efektem były imponujące wzrosty sprzedaży i footfallu. Teraz, po otrzymaniu prestiżowej nagrody Silver Solal Award mamy potwierdzenie, że  również światowe autorytety w dziedzinie marketingu centrów handlowych doceniły naszą   innowacyjną kampanię, oswajającą zachodnie zwyczaje i podkreślającą naszą przynależność lokalną – mówi Aleksander Poltier, Marketing Manager Galerii Katowickiej. I dodaje: - Na pewno będzie to dla całego naszego zespołu dodatkowa motywacja do tworzenia kolejnych unikatowych projektów, dzięki którym budujemy pozytywne relacje naszego Centrum z lokalną społecznością, realizując jednocześnie wyznaczone cele sprzedażowe i biznesowe.

ilustracjastrzałka

Do konkursu Solal Marketing Awards, którego organizatorem jest Międzynarodowa Rada Centrów Handlowych (International Council of Shopping Centers), zgłoszono w tym roku 216 aplikacji z 22 różnych krajów, a na finałowej liście znalazło się 18 zgłoszeń. Konkurs ma na celu wyłonienie najlepszych i najbardziej efektywnych kampanii marketingowych realizowanych przez centra handlowe w Europie i Afryce Południowej. Zwycięzców ogłoszono podczas gali ICSC Solal Marketing Awards w Amsterdamie, 27 września. W kategorii „Sales Activation” nagrodzono trzy centra handlowe: belgijskie Wijnegem Shopping Center (Złoty Solal), Galerię Katowicką (Srebrny Solal) oraz Marmara Forum (Srebrny Solal) z Turcji.

Źródło: Galeria Katowicka

www.galeriakatowicka.eu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764