logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Result Media zwycięzcą przetargu na obsługę Almi Decor

  PR 09.10.2018, przeczytano 771 razy

Result Media wygrało przetarg na działania marketingu internetowego marki Almi Decor.  Głównym celem agencji będzie zwiększenie sprzedaży na stronie www.almidecor.com/pl. Obsługa jaką zajmie się Result Media obejmuje działania e-commerce, analitykę, poprawę User Experience strony Almi Decor, optymalizację oraz kampanie sprzedażowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/result-media-zwyciezca-przetargu-na-obsluge-almi-decor,379677,artykul.html

- Nasza firma bardzo mocno stawia na aktywność w internecie. Dlatego zdecydowaliśmy się na Result Media. To doświadczeni fachowcy od marketingu on line, których osiągnięcia, umiejętności i wiedza zapowiadają długotrwałą, owocną współpracę. I co ważne, nie ograniczają się do biernej realizacji zleceń. Współpracują również w roli konsultantów, którzy doradzają konkretne działania – mówi o zwycięzcy przetargu Łukasz Włodarczyk, wiceprezes Almi Decor.

Za pracę dla Almi Decor odpowiedzialny jest  zespół pod kierownictwem Traffic & Web Development Directora Macieja Kapuścińskiego. Umowa została podpisana na czas nieokreślony.

Źródło: Result Media

www.resultmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764