logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Xerox podczas Print 18

  PR 09.10.2018, przeczytano 445 razy

Funkcjonalności urządzenia produkcyjnego Xerox Iridesse oferują klientom innowacyjne sposoby ich wykorzystania oraz zwiększenie konkurencyjności na rynku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/xerox-podczas-print-18,379679,artykul.html

Nowa technologia druku Xerox Corporation, oprogramowanie do zarządzania przepływem pracy i rozwiązania w kierunku personalizacji, zostały zaprezentowane na PRINT 18 w zeszłym tygodniu. Podczas targów pokazano innowacyjne sposoby na połączenie świata fizycznego z cyfrowym, w taki sposób, aby zwiększać rozwój firm i wpływać na ich sukces na rynku komunikacji graficznej.

Xerox wprowadził dwie nowe funkcjonalności dla  Xerox Iridesse Production Press – High Definition Emulsion Aggregate (HD EA) white dry ink, toner o wysokiej rozdzielczości w kolorze białym oraz zwiększony format arkuszy do zadruku. Produkcja Xerox Iridesse Production Press rozpoczęła się w maju 2018 roku. Jest to pierwsze cyfrowe urządzenie, które może drukować kolorami CMYK oraz dodatkowo dwoma kolorami specjalnymi w jednym przebiegu z prędkością 120 stron A4 na minutę, z idealną rejestracją obrazu na arkuszu.

- Jesteśmy usatysfakcjonowani rezultatatmi, jakie nasze urządzenie Iridesse Press może osiągnać, aby przyciągąć uwagę wyprodukowanymi materiałami reklamowymi, kartkami pocztowymi i plakatami - podkreśla Ben Glazier, dyrektor generalny firmy Glazier Design. - Iridesse dało nam możlwość osiągnięcia wyjątkowo wysokiej jakości druku materiałów reklamowych. Nawet przy naszych najbardziej wymagających i krótkich seriach prac, byliśmy w stanie uzyskać ten efekt, nie będąc zmuszonym przy tym do stosowania procesów technologii tradycyjnej w żadnym z druków, dzięki czemu mogliśmy zaoszczędzić czas.

Dzięki nowemu, suchemu tonerowi HD EA w kolorze białym, dostawcy druku mogą stosować efekty specjalne, aby przekształcić standardowe wydruki w takie, które będą charakteryzowały się unikalnym wyglądem i stylem. Toner może być nakładany warstwowo pod lub nad kolorami CMYK, a także podwójnie dla wzmocnienia efektu - na szerszym wachlarzu mediów, wliczając w to: papiery barwione w masie, w tym w kolorze czarnym, media przezroczyste lub metalizowane oraz materiały syntetyczne.

Ponadto urządzenie może drukować na długich arkuszach o rozmiarach do 330 x 1200 mm oraz zadrukować automatycznie arkusze do długości do 724 mm. Umożliwia to druk ulotki składanej na trzy do formatu 216 x 279 mm - przydatnej w przypadku materiałów marketingowych, takich jak menu czy broszury produktowe.

Wysoce efektywny, spersonalizowany przekaz cross-mediowy

XMPie Circle PersonalEffect Edition - będzie dostępne jako  oprogramowanie do zarządzania wielokanałowymi kampaniami marketingowymi. Jego zastosowanie w zakresie automatyzacji wdrażania druku i cyfrowych elementów pozwoli użytkownikom śledzić wyniki i sprawdzać, które przekazy działają najlepiej, do jakich osób docierają, w jakim kontekście, a także w jakich mediach.

Adobe Sign będzie również zintegrowany z platformą PersonalEffect, dzięki czemu klienci będą w stanie dodawać w pełni zautomatyzowane podpisy elektroniczne do spersonalizowanych, wielokierunkowych kampanii komunikacyjnych. Użytkownicy XMPie PersonalEffect będą teraz budować interaktywne pliki PDF, w których możliwe jest tworzenie przycisków i innych interaktywnych elementów, używanych do nawigacji w formularzach i tzw. call to action.

Wydajność, elastyczność i aplikacje dla Brenva HD

Urządzenie produkcyjne Xerox Brenva HD osiągnęło teraz 50-procentowy wzrost wydajności, posiada rozszerzone możliwości wyboru rodzajów papierów do zadruku i podawania go z roli w celu utrzymania ciągłości pracy. Dla klienta oznacza to możliwość szybszej realizacji większej ilości prac, która jest kluczowa przy druku książek, instrukcji oraz druku transakcyjnego. Brenva HD ma zwiększoną prędkośc druku z 275 stron na minutę, w zależności od użytego rozmiaru arkusza, do 300 stron format “letter” na minutę.

System The Tecnau SheetFeeder BV dla Brenva HD zapewnia do 9 godzin nieprzerwanego podawania papieru w arkuszach. Brenva HD oferuje też teraz rozszerzony zakres gramatury mediów do 270 g/m2, umożliwiając druk pocztówek czy kart identyfikacyjnych, które wymagają mediów o większej gramaturze.

Inne ważne aktualizacje:

Aplikacja Xerox Iridesse Production Press Augmented Reality jest nowym sposobem, w którym klienci będą mogli doświadczyć zarówno kluczowych technologii druku, jak i wirtualnego dopasowania urządzenia do danego pomieszczenia.

Źródło: Xerox

www.xerox.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764