logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Szpiegowskie zagadki w kampanii serialu „Nielegalni”

  PR 11.10.2018, przeczytano 574 razy
ilustracjastrzałka

Agencja 180heartbeats + JUNG v MATT realizuje kampanię, która sukcesywnie odkrywa kolejne tajniki serialu „Nielegalni”, oryginalnej szpiegowskiej produkcji CANAL+ według powieści Vincenta V. Severskiego.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/szpiegowskie-zagadki-w-kampanii-serialu-_nielegalni_,379694,artykul.html

To jedna z najbardziej wyczekiwanych premier tej jesieni. W całej zabawie chodzi o to, by jej uczestnicy również mogli wejść w skórę prawdziwego szpiega. Rozwiązując zagadki publikowane na profilu www.facebook.com/nielegalnicanalplus, odkrywają kolejne informacje o serialu na stronie nielegalni.canalplus.pl. Do momentu odgadnięcia kluczowe informacje, na przykład o bohaterach czy lokalizacjach, są na stronie niedostępne i oznaczone kłódką. W sumie za rozwikłanie siedemnastu zagadek i najbardziej kreatywne odpowiedzi internauci otrzymują m.in. zestawy szpiegowskich gadżetów.

Oprócz konceptu kampanii, 180 jest także odpowiedzialna za design i development strony serialu.

„Nielegalni” to serial szpiegowski CANAL+ według dwóch powieści Vincenta V. Severskiego "Nielegalni" i "Niewierni". Konrad Wolski, szef wydziału Q, przejmując w Stambule białoruskiego handlarza bronią, dowiaduje się o planowanym w Szwecji zamachu terrorystycznym. Broń, która zostanie użyta w zamachu, ma pochodzić z sowieckiego arsenału ukrytego na Białorusi. Konrad natychmiast uruchamia Travisa, polskiego szpiega zakonspirowanego w mińskim KGB, by zdobył informacje wywiadowcze, które udaremnią plan terrorystów. Sprawę komplikuje fakt, że Travis został właśnie zdekonspirowany przez jednego z białoruskich oficerów KGB. Poddany finansowemu szantażowi nie utrzyma się długo na swojej pozycji – z misją jego natychmiastowej ewakuacji rusza do Mińska Sara Korska, oficer polskiej Agencji Wywiadu. Równocześnie w Warszawie emerytowany generał białoruskich służb szantażuje Premiera Rządu RP. Oficerowie Agencji Wywiadu muszą za wszelką cenę przejąć archiwalne materiały obciążające szefa polskiego rządu. Wszystkie drogi prowadzą więc do Mińska. Rozpoczyna się mordercza gra z czasem. W rolach głównych zobaczymy m.in. Grzegorza Damięckiego, Filipa Pławiaka, Andrzeja Seweryna, Sylwię Juszczak i Agnieszkę Grochowską.

Źródło: 180heartbeats + JUNG v MATT

www.180hb.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764