logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Aplikacja Castrol: Trade Show Marketing w nowoczesnym wydaniu

  PR 11.10.2018, przeczytano 1332 razy
ilustracjastrzałka

Branżowe targi wystawiennicze nadal przyciągają rzesze zainteresowanych, a wśród marketerów są jedną z najpopularniejszych form promocji produktów czy usług. Ale do zbudowania pożądanego wizerunku, zwrócenia uwagi odwiedzających i partnerów biznesowych, nie wystarczy już samo stoisko, hostessy i darmowe gadżety reklamowe. Nowoczesny trade show marketing to spore wyzwanie eventowe, ale odpowiednio dobrane narzędzia zagwarantują sukces i przyniosą wymierne efekty, co z powodzeniem udawania marka Castrol.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/aplikacja-castrol%3A-trade-show-marketing-w-nowoczesnym-wydaniu,379695,artykul.html

Castrol, jeden z czołowych producentów olejów silnikowych i środków smarnych, na potrzeby targów Auto Land Expo w Ostródzie, największego tego typu wydarzenia motoryzacyjnej w północno-wschodniej części Polski, przygotował mobilną aplikację quizową. W odbywającej się w sobotę 6 października imprezie udział wzięło blisko 10 000 przedstawicieli branży serwisów samochodowych.

Stoisko marki Castrol, partnera strategicznego targów, wzbudziło ogromne zainteresowanie. Przyczynił się do tego opracowany przez agencję Time4 Digital mobilny quiz z nagrodami. Wyświetlane na 42-calowym ekranie dotykowym pytania sprawdzały praktyczną znajomość części samochodowych i ich zastosowania. Na każdego z uczestników zabawy czekało 10 losowo wybranych pytań, a do końcowego wyniku wliczały się nie tylko prawidłowe odpowiedzi, ale też czas. Na tej podstawie powstawała klasyfikacja generalna, a zwycięzcy każdej z trzech rund zdobywali nagrody związane ze startującym w Formule 1 zespołem Renault.

– Planując nasze aktywności na targach Auto Land Expo szukaliśmy pomysłu, który pozwoli w kreatywny sposób zaangażować uczestników, łącząc prezentację naszej marki z dobrą zabawą. Interaktywny quiz okazał się wielkim sukcesem, co potwierdza ogromne zainteresowanie zarówno aplikacją, jak i całą naszą ofertą. Stoisko okazało się doskonałą wizytówką firmy – odważnie sięgającej po nowoczesne rozwiązania i podążającej za trendami – mówi Tarek Hamed, Marketing Activation Manager CEE odpowiedzialny za promocję marki Castrol w Polsce.

Ekran z quizem zamieszczony został na beczce olejowej. Spójność wizualną z marką podkreślała też warstwa graficzna aplikacji, w tym animacje, komunikaty, przyciski i belka nawigacyjna. Do wzięcia udziału w zabawie zachęcała grafika na ekranie startowym. Zastosowane przez Time4 Digital innowacyjne rozwiązania pozwalały szybko przechodzić przez kolejne etapy, przechowywać dane, monitorować interakcje użytkowników i podawać wyniki. Całość skutecznie przykuwała uwagę odwiedzających. Zatrzymywała ich na dłużej przy stoisku, dając możliwość rozmowy na temat produktów.

– Branżowe targi to doskonała okazja, by dotrzeć do potencjalnych klientów, ale też ogromne wyzwanie, by zrobić wrażenie na odwiedzających i wyróżnić się wśród konkurencji – mówi Mateusz Burczyński, CEO Agencji Time4 Digital. – Świat motoryzacji od zawsze przeplata się ze światem nowych technologii i na tym połączeniu oparliśmy aplikację. Bazując na naszym doświadczeniu i dostępnych narzędziach digitalowych, zdecydowaliśmy się na interaktywny quiz. Ten sposób prezentacji pozwolił uczestnikom wejść do świata marki Castrol, sprawdzić swoją wiedzę, a przy okazji wprowadzał element rywalizacji i dawał szansę na wygranie ciekawych nagród – dodaje.

Aplikacja przygotowana na targi Auto Land Expo to kolejny multimedialny projekt Time4 Digital. Agencja działa już od niemal dekady, oferując obecnie najbardziej zaawansowane na rynku publikacje w formie portali webowych, aplikacji mobilnych czy customowych systemów. Na koncie ma współpracę m.in. z takimi markami jak: Carrefour, Castrol, Ferrari, Philip Morris, Porsche, Roche czy Santander.

Źródło: Castrol

www.castrol.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764