logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Valkea wygrała przetarg na opracowanie magazynów dla Galerii Mokotów i Arkadii

  PR 11.10.2018, przeczytano 661 razy
ilustracjastrzałka

Valkea, agencja specjalizująca się w realizacji działań marketingu zintegrowanego oraz custom publishing, wygrała przetarg na kompleksowe opracowanie i wydanie magazynów dla Galerii Mokotów oraz Arkadii. W tym roku agencja realizuje też cykl wydarzeń wspierających Program Lojalnościowy Galerii Mokotów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/valkea-wygrala-przetarg-na-opracowanie-magazynow-dla-galerii-mokotow-i-arkadii,379696,artykul.html

Do zadań agencji Valkea należy opracowanie odświeżonej koncepcji i doskonałej jakości contentu, a także stworzenie layoutów, skład, druk oraz dystrybucja magazynów custom publishing dla Galerii Mokotów oraz Arkadii.

The Look” to przewodnik po aktualnych trendach sezonu: kolorach, wzorach, fasonach, akcesoriach, wnętrzarskim designie i beauty. Magazyn informuje również o aktualnościach odbywających się w strefie The Designer Gallery w Galerii Mokotów. Nowoczesny projekt graficzny i różnorodna typografia dodają magazynowi optycznej dynamiki. Wszystko to sprawia, że treści shoppingowe, wpisane w albumową elegancję publikacji, zachęcają do zakupów.

Natomiast jesienne wydanie „Arkadii”, zbiegające się z 14-tymi urodzinami centrum handlowego, to przede wszystkim kreatywna kompozycja graficzna na okładce oraz wnętrze pełne nieszablonowych treści. Siłą nowego projektu jest nowatorska, dedykowana magazynowi „Arkadia” makieta. Graficzne podziały – inspirowane formą litery A – wykorzystane w projekcie, kreują estetyczną spójność całości. Treści shoppingowe przeplatają się z lifestalowymi – nowościami kulturalnymi, modną ekologią, psychologicznymi poradami i fascynującymi kulinariami.

ilustracjastrzałka

Źródło: Valkea

www.valkea.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
Platforma Grajhack promuje ofertę a2mobile
Telefonia komórkowa a2mobile wystartowała z platformą komunikacji dla graczy “Grajhack”, która pokazuje użytkownikom sprytne rozwiązania i ułatwienia w grach. Do współpracy marka wybrała Gameset – topową agencję gaming marketingu.
Czwarta edycja Slow Space by Puma w Gdańsku
Po Warszawie, Krakowie i Wrocławiu przyszedł czas na Trójmiasto - Slow Space by PUMA zagości w Gdańsku. Zgodnie z ideą projektu, tym razem w Plenum na terenie Stoczni Gdańskiej, powstanie miejsce, w którym każdy będzie mógł holistycznie zadbać o swoje zdrowie, zwolnić i spotkać się z trenerkami, nauczycielkami jogi, psychoterapeutkami oraz specjalistkami w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764