logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rockstar Energy Drink prowadzi kampanię związaną z premierą filmu „Venom”  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU

ilustracja

Rockstar Energy Drink, marka z portfolio PepsiCo, rozpoczął kampanię wizerunkowo-sprzedażową w digital promującą wejście do kin filmu „Venom”. Rockstar Energy Drink przygotował limitowaną edycję puszek Rockstar Venom, dwóch podstawowych smaków: Rockstar Original i Rockstar Xdurance. Za przygotowanie kampanii digital odpowiada agencja Biuro Podróży Reklamy.

  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Nie jestem pijaczem energetyków ale tej marki W OGÓLE nie kojarzę. Jak na markę należącą do Pepsi to marketing raczej średni, bo nie jestem również praczem ciuchów, ale marki proszków do prania znam jednak całkiem dobrze z reklam...

avatar użytkownika
,

Porównanie proszków do prania, które są produktem adresowanym do masowego odbiorcy, z napojem energetycznym będącym jednak produktem niszowym, nie jest specjalnie miarodajne. Lepsze byłoby porównanie z konkurencyjnymi markami napojów energetycznych - i tutaj Rockstar być może faktycznie nie wypada imponująco pod względem powszechnej znajomości marki. Czy jednak producentowi zależy na takiej powszechnej znajomości?

Ważne czy znają ją potencjalni klienci, a nie ludzie, którzy i tak nie sięgają po taką kategorię produktów, przemierzając sklep w poszukiwaniu proszku do prania.
  

avatar użytkownika
,

No po nazwie nie skojarzyłem, ale logo gdzieś na półce widziałem.

avatar użytkownika
,

A jesteś pijaczem?  

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764