logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rockstar Energy Drink prowadzi kampanię związaną z premierą filmu „Venom”

  PR 11.10.2018, przeczytano 1178 razy
ilustracjastrzałka

Rockstar Energy Drink, marka z portfolio PepsiCo, rozpoczął kampanię wizerunkowo-sprzedażową w digital promującą wejście do kin filmu „Venom”. Rockstar Energy Drink przygotował limitowaną edycję puszek Rockstar Venom, dwóch podstawowych smaków: Rockstar Original i Rockstar Xdurance. Za przygotowanie kampanii digital odpowiada agencja Biuro Podróży Reklamy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rockstar-energy-drink-prowadzi-kampanie-zwiazana-z-premiera-filmu-_venom_,379700,artykul.html

Film „Venom“, dystrybuowany przez Sony Pictures Entertainment, opowiada o jednej z najbardziej enigmatycznych i złożonych postaci Marvela. Kiedy Eddie Brock zdobywa moce symbionta, zmuszony jest uwolnić swoje alter-ego „Venoma”, by ratować własne życie.

Zadaniem agencji Biuro Podróży Reklamy była produkcja klipów promujących zarówno film, jak i limitowaną edycję produktów Rockstar Venom. Motywem przewodnim klipów jest połączenie świata Rockstar Energy Drink z mrocznym klimatem science-fiction obecnym w filmie. Kreacje reklamowe są emitowane na platformach: Facebook, YouTube i Instagram. Limitowane edycje puszek z napojami Rockstar ozdobione wizerunkiem Venoma są już dostępne w punktach sprzedaży.

Kampania digital potrwa przez cały październik. Grupą docelową są młodzi ludzie mieszkający w dużych miastach.

Kampanii digital towarzyszyć będą prowadzone równolegle przez PepsiCo działania promocyjne offline, m.in. z użyciem materiałów POS oraz konkurs prowadzony z siecią kin Helios. Planowana jest również współpraca z influencerami, którzy będą promować Rockstar Venom na swoich kanałach social media.
 
Biuro Podróży Reklamy współpracuje z Rockstar Energy Drink od grudnia 2017 r., kiedy wygrała w przetargu zorganizowanym przez PepsiCo. Agencja zajęła się m.in. opracowaniem i implementacją strategii komunikacyjnej marki Rockstar w digitalu, obsługą kanałów social mediowych oraz realizacją dedykowanych akcji reklamowych i aktywacji digitalowych.

Źródło: Biuro Podróży Reklamy

www.biuropodrozyreklamy.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Nie jestem pijaczem energetyków ale tej marki W OGÓLE nie kojarzę. Jak na markę należącą do Pepsi to marketing raczej średni, bo nie jestem również praczem ciuchów, ale marki proszków do prania znam jednak całkiem dobrze z reklam...

avatar użytkownika
,

Porównanie proszków do prania, które są produktem adresowanym do masowego odbiorcy, z napojem energetycznym będącym jednak produktem niszowym, nie jest specjalnie miarodajne. Lepsze byłoby porównanie z konkurencyjnymi markami napojów energetycznych - i tutaj Rockstar być może faktycznie nie wypada imponująco pod względem powszechnej znajomości marki. Czy jednak producentowi zależy na takiej powszechnej znajomości?

Ważne czy znają ją potencjalni klienci, a nie ludzie, którzy i tak nie sięgają po taką kategorię produktów, przemierzając sklep w poszukiwaniu proszku do prania.
  

avatar użytkownika
,

No po nazwie nie skojarzyłem, ale logo gdzieś na półce widziałem.

avatar użytkownika
,

A jesteś pijaczem?  

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764