logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jagoda Bujak w Catvertiser

  PR 11.10.2018, przeczytano 1274 razy

Do zespołu Catvertiser – agencji specjalizującej się w zarządzaniu i optymalizacji kampanii reklamowych w social media, dołączyła Jagoda Bujak. Objęła stanowisko Performance Analyst.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jagoda-bujak-w-catvertiser,379701,artykul.html

Jagoda doświadczenie zawodowe zdobywała w Isobar Poland, gdzie odpowiedzialna była za kampanie na Facebooku, Instagramie i Twitterze. Zajmowała się również tworzeniem strategii marek w social media oraz optymalizacją działań reklamowych.

Przed dołączeniem do Catvertiser, pracowała jako media planner w agencji Feno. Do zadań Jagody należało m.in. prowadzenie i koordynowanie kampanii w mediach społecznościowych oraz bezpośredni kontakt z klientem w sprawach związanych z mediami.  
W Catvertiser, Jagoda odpowiada za zarządzanie i optymalizację kampanii reklamowych dla bieżących klientów agencji.

- Nasza firma cały czas dynamicznie się rozwija. Stale wzrasta też liczba kampanii prowadzonych w social media dla naszych klientów. Dlatego też nowe osoby w zespole są niezwykle ważne. Jestem pewien, że doświadczenie i wiedza Jagody pozwolą nam na osiąganie jeszcze lepszych wyników i kolejne udane współprace. Witamy wśród kotów! – komentuje Marcin Hołyst, CEO Catvertiser.

Jagoda Bujak jest absolwentką Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej na kierunku Psychologia Biznesu.

Źródło: Catvertiser

Catvertiser

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Newline podsumowuje sprzedaż monitorów w Polsce
Newline Interactive to dobrze znany na polskim rynku dostawca monitorów interaktywnych. Odpowiedź na pytanie – jak dobrze znany – przyniosło podsumowanie sprzedaży w roku 2023. Raport przygotowany przez Futuresource Consulting nie pozostawia wątpliwości - co 5. sprzedany w Polsce monitor interaktywny to Newline. Udział rynkowy Newline Interactive wyniósł 19.06% - co daje marce...
Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764