logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Opus B Brand Design dla Żabka Polska

  PR 12.10.2018, przeczytano 4410 razy
ilustracjastrzałka

Opus B Brand Design opracował identyfikację wizualną nowej marki własnej Dobra Karma dla Żabka Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/opus-b-brand-design-dla-zabka-polska,379712,artykul.html

Zadaniem zespołu Opus B Brand Design było zaprojektowanie identyfikacji wizualnej marki i projektów graficznych etykiet do opakowań. Dobra Karma to zimne przekąski, dostępne wyłącznie w lodówce, takie jak sałatki, hummusy czy oliwki, pakowane w jednoporcjowe opakowania.

Marka skierowana jest do konsumentów, którzy żyją w biegu, ale podchodzą świadomie do swoich wyborów zakupowych i chcą wiedzieć, co jedzą.

Wyzwaniem dla projektantów były małe powierzchnie etykiet, dlatego w mocno typograficzny projekt, oparty na wyrazistym foncie, wpisano składniki przekąski. Opakowania są poręczne, czytelne i przezroczyste, dzięki czemu dają konsumentom wgląd w to, co zawiera produkt, ułatwiając i przyspieszając podjęcie decyzji zakupowej.

ilustracjastrzałka

Nowa linia przekąsek obejmuje m.in. takie produkty, jak: hummus klasyczny, hummus paprykowy, hummus pomidorowy, hummus z czarnuszką, zielone oliwki w marynacie ziołowej, sałatka bulgur z hummusem i pomidorami, sałatka kuskus z hummusem i papryką, sałatka cezar czy sałatka z kurczakiem, serem żółtym i dressingiem musztardowym.

Źródło: Opus B Brand Design

www.opusb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764