logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ing i Patronite zapraszają na spotkania z doświadczonymi twórcami

  PR 12.10.2018, przeczytano 593 razy
ilustracjastrzałka


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ing-i-patronite-zapraszaja-na-spotkania-z-doswiadczonymi-tworcami,379714,artykul.html

Ruszyły zapisy na meet-up powered by ING & Patronite. To inspirujące spotkania ze znanymi twórcami internetowymi dla wszystkich młodych ludzi, którzy chcą rozwijać swoje pasje. Pierwsze spotkanie już 23 października w Warszawie.

Meet-upy to kolejny element naszej kampanii skierowanej do młodych „Najlepiej robić swoje” i akcji specjalnej przygotowanej wspólnie z serwisem Patronite. Wszyscy, którzy mają pasję i chcą ją rozwijać mogą posłuchać jak doświadczeni twórcy zmienili swoją pasję w sposób na życie, zadać im pytania i skorzystać z ich wiedzy by samemu ruszyć naprzód – powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

Meet-up powered by ING & Patronite to cykl uzupełniających się spotkań o różnej tematyce:

23.10.2018, Warszawa

  • „Znajdź pasję i nigdy jej nie porzucaj – jak zacząć tworzyć”?
  • Billie Sparrow, Baniak Baniaka, Zwierz Popkulturalny;

7.11.2018, Gdańsk

  • „Nie umiem w marketing – dlaczego twórcy boją się promowania swojej pasji”?
  • Katarzyna Hajdan, Astrofaza, 7 metrów pod ziemią, AGO Esports;

29.11.2018, Katowice

  • „Pasja a pieniądze - jak zarabiać i się nie sprzedać”?
  • Pabloemmm, Globstory, Trollsky, ZagrajnikTV.

Podczas każdego meet-upu przewidziano czas na panel dyskusyjny z sesją pytań i odpowiedzi oraz na wystąpienie twórcy – weterana Patronite. Zapisy na: www.ingbank.pl/lp/meet-up

Każde spotkanie będzie można również śledzić dzięki livestreamingowi (także w wersji z tłumaczeniem migowym).

ING i Patronite.pl połączyła wspólna idea: ludzie, ich pasje i potrzeba samorealizacji. Akcja jest częścią kampanii „Najlepiej robić swoje”, skierowanej do osób w wieku 18-26 lat. W kampanii ING proponuje młodym wsparcie w realizacji ich pasji oraz ofertę banku dopasowaną do ich oczekiwań - aplikację Moje ING mobile z nowym Kontem Mobi.

Na potrzeby akcji ING stworzyło bazę wiedzy przeznaczoną dla początkujących twórców. Jak zacząć, jak budować społeczność, czy talent jest kluczowy? Na te i inne pytania odpowiadają między innymi:

Globstory

7 metrów pod ziemią

W sieci dostępne również wcześniej opublikowane materiały innych twórców:

Zwierz popkulturalny

Baniak Baniaka

Astrofaza

Źródło: ING BANK ŚLĄSKI S.A.

www.ingbank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764