logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lexmark wprowadza nową generację produktów z czteroletnią gwarancją

  PR 12.10.2018, przeczytano 374 razy

Firma Lexmark poinformowała o wprowadzeniu nowej generacji produktów dla małych i średnich przedsiębiorstw (MSP). Poprzez najnowsze funkcje wspierające rozwój biznesu, urządzenia te zyskały status inteligentnych. Nowa seria drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych (MFP) zapewnia połączenie niezawodności, wydajności i bezpieczeństwa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lexmark-wprowadza-nowa-generacje-produktow-z-czteroletnia-gwarancja,379715,artykul.html

Zeszłoroczny sukces linii Lexmark dedykowanej dla MSP, potwierdził duże zapotrzebowanie na produkty dla tego sektora. Firma Lexmark odpowiada na potrzeby rynku i wprowadza nową generację drukarek monochromatycznych i kolorowych oraz urządzeń wielofunkcyjnych. 4-letnia gwarancja Lexmark daje pełne wsparcie produktowe, w tym pełen serwis wraz z 24-godzinną pomocą online typu self-help czy telefonicznym helpdesk w godzinach pracy.

– Nasza nowa linia drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla rynku MSP pomaga firmom konkurować w wielkim świecie biznesu – komentuje Allen Waugerman, wiceprezes i prezes ds. technologii Lexmark, oraz dodaje - Urządzenia te są wyposażone w wydajne, wiodące w branży procesory wielordzeniowe, zapewniające szybkie i wygodne działanie, a także oferują niezawodność i funkcje bezpieczeństwa, których klienci MSP oczekują od firmy Lexmark. Ponadto, nowe możliwości w zakresie poprawy wydajności sprawiają, że drukowanie nie wymaga wysiłku, a organizacje osiągają lepsze wyniki.

Szybkie i wydajne urządzenia spełniają wszystkie warunki stawiane produktom Lexmark:

  • NIEZAWODNOŚĆ: Dzięki solidnej konstrukcji i trwałym komponentom nowe urządzenia oferują niezawodność, trwałość i cykle pracy, które redukują marnotrawstwo, wydłużają żywotność i minimalizują potrzebę serwisu. 4-letnia gwarancja, zapewnia spokój ducha i pozwala na skoncentrowanie się na ich własnej działalności.
  • PRODUKTYWNOŚĆ: Wydajność, prostota i łączność sprawiają, że nowe urządzenia zwiększają produktywność grup roboczych dowolnej wielkości.
  • BEZPIECZEŃSTWO: Lexmark reaguje na wielowymiarowe zagrożenia bezpieczeństwa przez wprowadzenie całościowego podejścia, zapewniając na bieżąco bezpieczeństwo danego urządzenia, floty urządzeń i całej infrastruktury sieciowej. W rezultacie środowisko jest bezpieczniejsze i bardziej produktywne.
  • JAKOŚĆ: Seria posiada o wiele szersze możliwości w zakresie obsługi nowych typów nośników, a lepsze nachylenie obrazu zwiększa dokładność wydruku.
  • MOBILNOŚĆ: Nowa seria umożliwia pracownikom wykonywanie zadań z kompatybilnych urządzeń mobilnych za pośrednictwem aplikacji Lexmark do drukowania mobilnego. Możliwe jest również drukowanie przez AirPrint, Google Cloud Print, Mopria lub Windows Mobile w sieciach z dostępem bezprzewodowym.

Klienci MSP mogą korzystać z zaawansowanych możliwości urządzeń w przystępnej cenie. Urządzenia zapewniają wysoką wartość dodaną i wysokiej jakości wyniki, które pomagają firmom wyróżnić się na tle konkurencji.

Źródło: Lexmark

www.lexmark.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764