logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Punkty widzenia ścierają się w Polsce” - nowa kampania WP

  PR 12.10.2018, przeczytano 492 razy
ilustracjastrzałka

Wirtualna Polska rozpoczyna ogólnopolską kampanię wizerunkową, której celem jest zachęcenie do wymiany poglądów i opinii wszystkich Polaków. Kampania startuje 12 października i zasięgiem obejmie m.in. telewizję, radio, prasę oraz social media. Koncepcję przygotowała agencja Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_punkty-widzenia-scieraja-sie-w-polsce_---nowa-kampania-wp,379716,artykul.html

Do poglądów jesteśmy przywiązani tak bardzo, że stajemy się głusi na opinie innych. Unikając trudnych pytań, ulegamy pokusie łatwych odpowiedzi. Podział: „my” i „oni” jest widoczny bardziej niż kiedykolwiek. Wirtualna Polska zachęca do rozmowy, wymiany opinii i szerszego spojrzenia na świat. Dostrzega istotne, toczące Polskę i świat problemy oraz pyta o sposoby ich rozwiązania. W miejsce sporu proponuje dyskusje. Bo punkty widzenia ścierają się w Polsce. Wirtualnej Polsce.

– Żyjemy w różnych, spolaryzowanych światach. Mało jest już miejsc, w których mogą się one wzajemnie spotkać i poprowadzić równy dialog, również w Internecie. Każdy ma prawo do swojego punktu widzenia, ale powinniśmy ze sobą rozmawiać i do tego chcemy zachęcić w tej kampanii – mówi Tomasz Machała, wiceprezes WP Media ds. produktu wydawniczego.

Kampania rozpoczyna się 12 października w sieciach kin w całej Polsce (Cinema City, Multikino, Helios). W poniedziałek, 15 października działania ruszą w telewizji i radiu. Swoim zasięgiem obejmą m.in. stacje telewizyjne: TVP, TVN, Polsat oraz inne kanały ogólnopolskie i tematyczne; stacje radiowe: RMF, Eska, Złote Przeboje, Tok FM oraz inne stacje tematyczne. Reklamy pojawią się także w prasie, w tym w Przeglądzie, Rzeczpospolitej i Zwierciadle.

Spoty i kreacje online będą dostępne we wszystkich serwisach WP. Działania poza WP będą widoczne także na Facebooku, YouTube oraz Ipli. Dodatkowo, z kampanią będą mogli zetknąć się też klienci sklepów sieci Media Markt, pasażerowie Kolei Mazowieckich oraz podróżujący autobusami ZTM w Warszawie. Koncepcję i kreacje kampanii przygotowała agencja Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F). Spoty wyreżyserował Bartosz Dombrowski. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Zenith i Zespół Marketingu WP.

Źródło: Wirtualna Polska S.A.

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764