logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Trzy nagrody dla TVN i Discovery Polska

  PR 12.10.2018, przeczytano 869 razy
ilustracjastrzałka

Firma TVN i Discovery Polska otrzymała aż trzy nagrody w tegorocznej edycji konkursu organizowanego przez Polską Izbę Komunikacji Elektronicznej. Katarzyna Kieli, prezes i dyrektor zarządzająca Discovery EMEA oraz członkini rady nadzorczej TVN, otrzymała najważniejszy tytuł w konkursie – Złotą PIKE.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/trzy-nagrody-dla-tvn-i-discovery-polska,379720,artykul.html

Podczas odbywającej się w Łodzi 45. Międzynarodowej Konferencji i Wystawy PIKE po raz dwunasty przyznana została prestiżowa nagroda – Złota PIKE. W tym roku kapituła składająca się z członków Prezydium Zarządu Polskiej Izby Komunikacji Elektronicznej oraz laureatów poprzednich edycji konkursu zdecydowała o przyznaniu tylko jednej statuetki. Laureatką została Katarzyna Kieli, prezes i dyrektor zarządzająca Discovery EMEA oraz członkini rady nadzorczej TVN, za szczególnie aktywne i skuteczne działania na rzecz promocji i rozwoju branży komunikacji elektronicznej.

- Ogromnie dziękuję za to wyróżnienie całemu Zarządowi PIKE i środowisku operatorów telewizyjnych w Polsce. Chciałabym zadedykować Złotą PIKE widzom, którzy nadają ton naszej pracy i wciąż stawiają przed nami nowe wyzwania. Są motorem naszego rozwoju i motywują nas do działania i szukania nowych rozwiązań. Szczególne podziękowania składam wszystkim pracownikom Discovery i TVN, którzy swoją kreatywnością i zaangażowaniem codziennie udowadniają, że są najlepsi w swojej klasie – mówi Katarzyna Kieli, prezes i dyrektor zarządzająca Discovery EMEA oraz członkini rady nadzorczej TVN.

W odbywającej się równolegle XIII edycji Festiwalu Kanałów Tematycznych statuetkę Tytanowego Oka otrzymał kanał TVN Style w kategorii „Kanał Rozrywkowy”. Z kolei „Milionerzy” otrzymali nagrodę specjalną za najlepszy program i format rozrywkowy 2018 roku.

Konferencja PIKE jest najważniejszym w naszym regionie Europy spotkaniem mediów elektronicznych, które na stałe wpisało się w kalendarz branży kablowej, telewizyjnej i telekomunikacyjnej. W tym roku konferencja, której przewodniczy hasło „Nowa Generacja Mediów i Telekomunikacji”, odbywa się w Łodzi w dniach 8–10 października 2018 r. Gośćmi wydarzenia są przedstawiciele rządu, parlamentu, Komisji Europejskiej, regulatorów, zagranicznych i krajowych operatorów sieci kablowych, nadawców telewizyjnych, dostawców i producentów treści audiowizualnych oraz sprzętu, infrastruktury, rozwiązań technologicznych i teleinformatycznych. Konferencji towarzyszy wystawa, na której największe firmy z branży prezentują swoje produkty i usługi.

Źródło: TVN S.A.

www.tvn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764