logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Na Akademii Reklamy Epson zaprezentuje systemy druku dla profesjonalistów

  PR 12.10.2018, przeczytano 1062 razy
ilustracjastrzałka
Epson SC-S80610

Firma Tuplex wraz z partnerami organizuje kolejną edycję Akademii Reklamy, czyli warsztatów przeznaczonych dla profesjonalistów zajmujących się drukiem reklamowym. Wśród firm, które z uczestnikami będą dzielić się swoją ekspertyzą, znalazł się m.in. Epson. Wydarzenie odbędzie się w Warszawie 18.10.2018 w centrali Tuplex (ul. Księcia Ziemowita 19). Szkolenie jest bezpłatne, a o wstępie decyduje kolejność zgłoszeń chętnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/na-akademii-reklamy-epson-zaprezentuje-systemy-druku-dla-profesjonalistow,379725,artykul.html

Epson w trackie Akademii Reklamy zaprezentuje najnowocześniejsze metody i techniki druku. Uczestnicy warsztatów będą mogli poznać także tajniki kalibracji urządzeń drukujących firmy Epson, korzystając w praktyce z wielkoformatowej drukarki Epson SC-S80610. Model ten pozwala na precyzyjny oraz niezwykle wydajny druk materiałów reklamowych na nośnikach takich jak folia, winyl, płótno czy papier fotograficzny. Za najwyższą jakość wydruków odpowiada głowica PrecisionCore TFP oraz nowe formuły atramentów UltraChrome GS3. Drukarka umożliwia uzyskanie szerokiego odwzorowania kolorów na poziomie 98,2% palety PANTONE.

Zgodnie z agendą warsztaty z Epson rozpoczną się po przerwie lunchowej o godzinie 14.30 i potrwa do godziny 15.45. Na miejscu dostępne będą także materiały informacyjne oraz szkoleniowe.

By wziąć udział w Akademii Reklamy, swoje zgłoszenie należy wysłać na adres marketing[a]tuplex.pl. Obecność można potwierdzić również telefonicznie pod nr 22 51 13 157. Szkolenie jest darmowe, jednak w związku z ograniczoną ilością miejsc decydować będzie kolejność zgłoszeń.

AGENDA

  • 18 października 2018, Centrala Tuplex, ul. Księcia Ziemowita 19, Warszawa
  • 09.30 – 10.00 – Powitanie uczestników, prezentacja firmy Tuplex lidera na rynku tworzyw sztucznych
  • 10.00 – 10.45 – Płyty akrylowe ekstrudowane i wylewane – prezentacja Altuglas (Peter Vlottes)
  • 10.45 - 11.00 – Przerwa kawowa
  • 11.00 - 12.15 – Teoria z praktyką – prezentacja Teknika Biesse
  • 12.15 - 13.30 – Folie 3M + DemoVan – prezentacja 3M
  • 13.30 – 14.30 – Lunch
  • 14.30 – 15.45 – Systemy druku Epson – warsztaty Epson
  • 15.45 - 16.00 – Zajęcia praktyczne i rozdanie certyfikatów

Źródło: Epson

www.epson.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764