logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Identyfikacja linii BIO Piątnica: Szczęśliwe krowy są w kwiatki

  PR 16.10.2018, przeczytano 2195 razy
ilustracjastrzałka

Jak w prostym symbolu oddać idee proekologiczne i prozdrowotne?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-identyfikacja-linii-bio-piatnica%3A-szczesliwe-krowy-sa-w-kwiatki,379752,artykul.html

Właśnie takie pytanie zadali sobie projektanci Czteryczwarte Brand Design, podchodząc do tematu nowej linii BIO Piątnica.

Zadanie projektowe, jakie otrzymaliśmy od Piątnicy, od samego początku wzbudzało w nas entuzjazm. Popieramy zdrową, ekologiczną żywność i chcieliśmy stworzyć dla BIO Piątnicy coś wyjątkowego.

Piątnica znana jest na rynku z najlepszych jakościowo produktów mlecznych, które powstają dzięki dbałości o jakość skupowanego mleka, dobre relacje z dostawcami, osobiste zaangażowanie prezesa firmy w sprawdzanie i próbowanie, czy to, co powstaje na liniach produkcyjnych, spełnia najlepsze standardy. Takie podejście w pełni nas przekonało.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Idąc tokiem skojarzeń, że tylko szczęśliwe krowy dają najlepsze mleko, szukaliśmy pomysłu kreatywnego, który może tę treść zobrazować. I tak powstały krowy w kwiatki.

Nie tylko opowiadają historię krowy swobodnie pasącej się na pastwisku, jedzącej trawę, koniczynę, ale także powodują, że się uśmiechasz, mając w ręku takie opakowanie. Kupując produkty ekologiczne, robisz coś pozytywnego dla siebie i środowiska, dlatego chcieliśmy, by linia BIO wyróżniała się nie tylko od strony symboli, ale także tonalnością – by oddała nasz entuzjazm i radość. A to wszystko stało się możliwe dzięki krowie w kwiatki.

Źródło: Czteryczwarte Brand Design

www.44branddesign.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764