Z początkiem października ruszyła kampania sponsorska probiotyku Lactostad z oferty STADA Poland – części niemieckiego koncernu farmaceutycznego STADA AG. Działania prowadzone są w telewizji, a za ich planowanie i realizację odpowiada dom mediowy Codemedia.
STADA jest niemieckim koncernem jednym z wiodących na światowych rynkach farmaceutycznych. Oferuje dostęp zarówno do wysokiej jakości leków innowacyjnych, generycznych i specjalistycznych. Produkty koncernu to leki na receptę jak i produkty klasyfikowane jako self-medication.
Objęty kampanią promocyjną probiotyk Lactostad na tle konkurencji wyróżnia się bardzo wysoką dawką żywych kultur bakterii (do 50 mld w poj. dawce) oraz wyjątkową formą podania (buteleczka z gotowym do wypicia roztworem). Produkt można kupić bez recepty. Polecany jest szczególnie osobom, które chcą utrzymać lub przywrócić właściwą florę bakteryjną jelit.
Kampania obecna jest na antenach TVP (m. in. Pytanie na Śniadanie, Prognoza Pogody), TVN (Dzień Dobry TVN, Prognoza Pogody), a także wybranych stacjach tematycznych. Kontynuacją działań telewizyjnych będzie kampania w radio.
Tej jesieni w mediach obecne będą także plastry lecznicze Itami (stosowane w leczeniu bólu np. krzyża). Będzie to druga w tym roku odsłona akcji.
Kampania potrwa do 11 listopada br.
Źródło: Codemedia