logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Codemedia wspiera promocje probiotyku z portfolio Stada

  PR 16.10.2018, przeczytano 964 razy
ilustracjastrzałka

Z początkiem października ruszyła kampania sponsorska probiotyku Lactostad z oferty STADA Poland – części niemieckiego koncernu farmaceutycznego STADA AG. Działania prowadzone są w telewizji, a za ich planowanie i realizację odpowiada dom mediowy Codemedia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/codemedia-wspiera-promocje-probiotyku-z-portfolio-stada,379770,artykul.html

STADA jest niemieckim koncernem  jednym z wiodących na światowych rynkach farmaceutycznych. Oferuje dostęp zarówno do wysokiej jakości leków innowacyjnych, generycznych i specjalistycznych. Produkty koncernu to leki na receptę jak i produkty klasyfikowane jako self-medication.

Objęty kampanią promocyjną probiotyk Lactostad na tle konkurencji wyróżnia się bardzo wysoką dawką żywych kultur bakterii (do 50 mld w poj. dawce) oraz wyjątkową formą podania (buteleczka z gotowym do wypicia roztworem). Produkt można kupić bez recepty. Polecany jest szczególnie osobom, które chcą utrzymać lub przywrócić właściwą florę bakteryjną jelit.

Kampania obecna jest na antenach TVP (m. in. Pytanie na Śniadanie, Prognoza Pogody), TVN (Dzień Dobry TVN, Prognoza Pogody), a także wybranych stacjach tematycznych. Kontynuacją działań telewizyjnych będzie kampania w radio.

Tej jesieni w mediach obecne będą także plastry lecznicze Itami (stosowane w leczeniu bólu np. krzyża). Będzie to druga w tym roku odsłona akcji.

Kampania potrwa do 11 listopada br.

ilustracjastrzałka

Źródło: Codemedia

www.codemedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764