logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Brandglow dla Ministerstwa Cyfryzacji  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU

ilustracja

„e-Zamówienia, elektroniczne zamówienia publiczne” to program realizowany przy wsparciu Unii Europejskiej, mający na celu usprawnienie i przyspieszenie procedur związanych z zamówieniami publicznymi. W ramach programu powstanie szereg udogodnień, które z jednej strony pomogą oferentom na prezentację ich ofert z drugiej - instytucjom nadzorującym, pozwolą na pełną kontrolę nad przebiegiem procesu zamówień publicznych.

  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Brawo! Świetna robota.

avatar użytkownika
,

Ładny pomysł na logo, który mógłby "podpowiedzieć" dalsze rozwiązania w ramach systemu. Na razie nie widzimy aby tak się działo, logo jest po prostu "przykładane do kartki", a jedyny obiekt na którym tego typu relacja zaczyna się budować (skosy w nagłówkach) to księga znaku - czyli materiał do użytku wewnętrznego. Ale może nie pokazano tu po prostu szerszej palety zastosowań znaku.  

avatar użytkownika
,

Założenie co do samego znaku było takie, by komunikacja na nim mogła być budowana dość elastycznie. Słusznie zauważyli Państwo zastosowanie skosów w księdze - to delikatne wskazanie "dalszych kroków". W ramach zlecenia zostaliśmy poproszeni o opracowanie tylko znaku wraz z księgą. I jak opisaliśmy, wizualizacje pokazują tak na prawdę tylko przykładowe zastosowanie znaku. Zatem opracowanie pozostałych elementów wizerunku pozostaje już w kwestii budowanej ewentualnie identyfikacji wizualnej.   

avatar użytkownika
,

@majaluki
Dziękujemy :)
  

avatar użytkownika
,

Szkoda że dalsze etapy tworzenia CI nie zostaną w Waszych rękach. A może jednak...?  

avatar użytkownika
,

Niestety, tego nie wiemy. Z założenia "e- Zamówienia" mają być platformą internetową i zapewne właśnie na tym obszarze dalsze działania wizerunkowe będą realizowane. Oczywiście, pozostajemy otwarci na ewentualną współpracę w zakresie identyfikacji wizualnej :)  

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764