logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

JP2 o wolności: Projekt Sztuka w drodze

   19.10.2018, przeczytano 1218 razy
ilustracjastrzałka

Na ulicach Warszawy pojawiły się billboardy i plakaty przystankowe z ilustracjami inspirowanymi nauczaniem Jana Pawła II o wolności. Prace przygotowali polscy artyści tworzący w nurcie urban artu. Akcja ma zachęcać do kontemplacji piękna w przestrzeni miasta oraz do zatrzymania się w codziennym biegu. Pomysłodawcą projektu „Sztuka w drodze” jest Centrum Myśli Jana Pawła II, warszawska instytucja kultury.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jp2-o-wolnosci%3A-projekt-sztuka-w-drodze,379814,artykul.html

STGU jest partnerem projektu organizowanego przez Centrum Myśli Jana Pawła II zatytułowanego Sztuka w Drodze. Do udziału w projekcie zaproszeni zostali polscy przedstawiciele urban artu młodego pokolenia:

  • Sławomir ZBIOK Czajkowski,
  • Mariusz Libel
  • Aleksandra Pulińska z Vera Icon.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Zależało nam, by w gronie twórców znaleźli się przedstawiciele bardzo różnych wrażliwości we współczesnej sztuce – tłumaczy Marcin Nowak, koordynator projektu „Sztuka w drodze”.

Działaniom artystycznym w przestrzeni miasta towarzyszyć będą debaty w Centrum Sztuki Współczesnej – Zamku Ujazdowskim, które jest partnerem projektu. Pierwsza z nich, zatytułowana „Mural a ikona”, odbędzie się już 18 października o godzinie 18:00. Spotkanie poprowadzi Ewa Kiedio, głos w dyskusji zabiorą Filip Tofil, Rafał Roskowiński, Mateusz Środoń oraz o. Tomasz Biłka OP. Wstęp wolny.

Źródło: STGU

www.stgu.pl

fot. P. Podlewski

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764