logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs na identyfikację wizualną Teatru Zagłębia  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU

ilustracja

Teatr Zagłębia w Sosnowcu zaprasza do udziału w konkursie na identyfikację wizualną. Do wygrania jest nawiązanie co najmniej rocznej współpracy z teatrem w zakresie kompleksowej obsługi graficznej.

  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU
REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Czyli robotę trzeba wykonać za 500 zł a do tego dokładają szansę na współpracę na nieustalonych warunkach. Ciekawe jak zamierzają płacić w ramach tej współpracy skoro system identyfikacji wizualnej wyceniają na 500 zł...

avatar użytkownika
,

Bądźmy dokładni - 500 zł to nie jest stawka "za projekt systemu identyfikacji", ale za projekty wstępne 3 obiektów mających zilustrować pomysł na system. Ale rzeczywiście jest to stawka symboliczna, nawet za projekty wstępne.  

brak ikonki
,

500zł brutto, czyli 300 zł netto. Szkoda komentować ...

avatar użytkownika
,

Teatr liczy być może na to że znajdą się chętni, którzy roczną współpracę z taką instytucją potraktują jako kwestię prestiżową i cenny punkt we własnym portfolio. Wiemy, że takie instytucje są dotowane z budżetu i że często się im "nie przelewa". Pytanie tylko czy ciężar ten próbuje się rozkładać równo i czy proponuje się pracę na podobnych warunkach także innym specjalnościom (z dyrekcją włącznie) - czy też ktoś wpadł na pomysł, że w ramach oszczędności to graficy powinni popracować za symboliczne stawki...  

brak ikonki
,

Teatr liczy na darmową reklamę własnej instytucji chociażby na tym portalu.

  

avatar użytkownika
,

A co teatrowi z reklamy wśród grafików? Jak ktoś pracuje za 500 zł to nie stać go na luksus zakupu biletów. ;-)  

Najnowsze w tym dziale

Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764