logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

52 nominacje w Mixx Awards 2018

   31.10.2018, przeczytano 1414 razy
ilustracjastrzałka

Jury dwunastej edycji konkursu MIXX Awards na najlepsze kampanie marketingowe z udziałem digitalu wyłoniło 52 nominacje spośród blisko 140 zakwalifikowanych w 16 kategoriach. Laureatów konkursu organizowanego przez IAB Polska poznamy już 28 listopada br. podczas uroczystej gali.MIXX Awards


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/52-nominacje-w-mixx-awards-2018,379978,artykul.html

MIXX Awards – konkurs branży interaktywnej – jest kierowany zarówno do agencji reklamowych, jak i reklamodawców, niezależnie od wielkości organizacji czy budżetu przeznaczonego na kampanię reklamową. Warunkiem wzięcia w nim udziału jest zrealizowanie kampanii wykorzystującej co najmniej jeden kanał digital.

- Konkurs MIXX jest jednym z bardziej znaczących elementów układanki edukacyjnej, którą IAB Polska konsekwentnie wdraża w ramach wieloletniego planu podnoszenia kompetencji cyfrowych zarówno w naszej branży, jak i wśród reklamodawców. Wychodzimy z założenia, że promowanie najlepszych dokonań na polu kreatywności i efektywności w kampaniach cyfrowych, wraz z innymi flagowymi działaniami naszej organizacji, takimi jak system certyfikacji DIMAQ, różnorodne szkolenia i mocne merytorycznie konferencje w długofalowej perspektywie przyczynią się do dalszego polepszenia jakości działań na rynku reklamy internetowej w Polsce – komentuje Włodzimierz Schmidt, Prezes Zarządu IAB Polska.

Jury MIXX Awards, złożone z przedstawicieli agencji, wydawców, domów mediowych i reklamodawców oceniało zgłoszone projekty jako całość, biorąc pod uwagę zarówno strategię, kreację, wykonanie i wykorzystanie mediów, jak również rezultaty i ROI. Wyłoniono 52 nominacje.

  • Lista nominacji dostępna TUTAJ

Nagrody będą przyznane w 16 kategoriach, zostaną także wręczone nagrody za dokonania – Marketer Roku, Agencja Roku, Dom Mediowy Roku, Człowiek Roku, a także Nagroda Specjalna IAB Polska za szczególne osiągnięcia życiowe.

- W tym roku zależało nam szczególnie na docenieniu projektów odważnych, śmiało przełamujących schematy i wytyczających kierunki na przyszłość – komentuje Paweł Patkowski, Dyrektor Marki i Komunikacji Marketingowej Orange, przewodniczący jury MIXX Awards 2018. – W projektach wyraźnie widać coraz silniejszy nacisk na efektywność.  Zgłoszeń, które pobieżnie traktowały wyniki kampanii było proporcjonalnie mniej niż w poprzednich edycjach. Coraz więcej za to pojawia się projektów, które kładą akcent na doświadczenia użytkowników oraz takich, które niosą ze sobą coś więcej niż tylko realizację celów komercyjnych. Jako juror najbardziej doceniam te, w których użyteczność i funkcjonalność idą w parze z emocjami – komentował.

Rekordy popularności pobiła liczba projektów opartych na współpracy z influencerami. Wyraźnie wzrosła także popularność prac z zakresu content marketingu i data driven marketingu.

Laureaci odbiorą statuetki podczas uroczystej gali, która odbędzie się 28 listopada. Galę poprzedzi MIXX Conference – wydarzenie prezentujące najciekawsze i najbardziej inspirujące case studies  kampanii nominowanych do MIXX Awards. Tematy prezentacji będą ogłoszone na początku listopada.

Wydarzenie jest organizowane przez IAB Polska. Partnerami MIXX Awards&Conference 2018 są czołowe polskie i międzynarodowe firmy, które śledzą trendy w reklamie digitalowej:

  • Sponsorzy: Media Impact, Orange Polska
  • Współpraca: Newspoint, DIMAQ, LiquidThread, Perfomics
  • Główny Partner Medialny: Marketer+
  • Partnerzy Medialni: Gazeta Wyborcza, gazeta.pl, interaktywnie.com, Magazyn Online Marketing, Marketing przy kawie, My Company, Na Temat, NowyMarketing, Social Press, Wirtualna Polska Media
  • Patronat honorowy: BCC, Konfederacja Lewiatan
  • Oficjalny audytor: PwC

Za działania performance dotyczące promocji wydarzenia odpowiada Performics.

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764