Kiedyś służyło malarzom do wyrażania ich inwencji na płótnie. Dziś, w nieco zmienionej formie, korzystają z niego cyfrowi artyści: graficy, designerzy, architekci… Ale nie tylko oni. Pióro cyfrowe w zestawieniu z funkcją Windows Ink otwiera przed użytkownikami komputerów szereg nowych możliwości i tworzy dziecinnie prosty w obsłudze warsztat, który pozwala wyrazić zarówno ich artystyczne projekty, jak i skomplikowane wzory matematyczne. Wyjątkową frajdę da także gra zręcznościowa, w którą z równą satysfakcją można się bawić używając elektronicznego pióra. Oto 3 funkcje Windows Ink, o których być może nie miałeś pojęcia.
Programy lojalnościowe są powszechnie stosowane w handlu detalicznym. Sprawdzone, znane i oswojone. Czy jednak narzędzia wykorzystujące nagrody oparte na zebranych punktach są nadal skuteczne? Ja tradycyjne podejście do budowania lojalności konsumentów sprawdza się w trzeciej dekadzie XXI wieku?
W USA nawet siedem miliardów, a w UE do 4% rocznych przychodów. Tyle będzie na stole, gdy sądy zgodzą się z roszczeniami reklamodawców i organizacji konsumenckich. W USA skarżą się firmy, które przekonują, że zastosowany przez Metę wskaźnik zawyżał liczbę potencjalnych widzów ich materiałów aż o 400%.
Współczesny rynek reklamowy wymaga od firm nie tylko kreatywności, ale również elastyczności i innowacyjności w docieraniu do potencjalnych klientów. Jednym z coraz bardziej popularnych rozwiązań w tej dziedzinie jest wykorzystanie firmowej floty samochodowej jako ruchomych nośników reklamowych. Pojazdy służące niegdyś głównie celom transportowym, obecnie przekształcają...
Większość profesjonalistów z branży i entuzjastów motoryzacji myśli, że car wrapping (czyli oklejanie samochodów) jest zjawiskiem stosunkowo współczesnym. Nic bardziej mylnego! Historia car wrappingu zaczyna się bowiem znacznie wcześniej…