logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mały gest, wielka radość: PR Hub dla Fundacji One Day

  PR 07.11.2018, przeczytano 632 razy
ilustracjastrzałka

Fundacja One Day, której misją jest spełnianie marzeń dzieci z domów dziecka, jak co roku, organizując zbiórkę prezentów, dba także o to, aby w czasie zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia, spełniły się marzenia jej podopiecznych. W ramach współpracy agencja PR Hub odpowiada za działania komunikacyjne akcji, pozyskanie patronatów mediowych oraz ambasadorów. Działania prowadzone są pro bono.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/maly-gest%2C-wielka-radosc%3A-pr-hub-dla-fundacji-one-day,380048,artykul.html

Fundacja One Day ma pod swoją opieką dzieci z 38 domów dziecka i placówek opiekuńczo-wychowawczych w całej Polsce. Organizacja prowadzi działania, które mają pomóc ich wychowankom samodzielnie wejść w dorosłe życie. Co roku Fundacja dba także o to, aby w czasie zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia spełniły się marzenia jej podopiecznych, organizując akcję zbiórki prezentów dla wszystkich dzieci. Za rozpropagowanie akcji w mediach oraz w kanałach SM ambasadorów odpowiedzialna jest agencja PR Hub.Aby podarować prezent podopiecznemu placówki wystarczy wejść na stronę Fundacji One Day (oneday.com.pl) i z Tabeli Marzeń wybrać ten, którym chcemy sprawić radość jednemu z dzieci. Wszystkie zebrane prezenty zostaną wręczone dzieciom 11 grudnia, podczas Finałowej Imprezy Gwiazdkowej w Auli Głównej Politechniki Warszawskiej. W 2017 r., podczas finału akcji, wolontariusze Fundacji rozdali dzieciom aż 850 prezentów.

Źródło: PR Hub

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764