logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Gazeta Wyborcza”, Gazeta.pl i Radio Tok FM w rankingu Top Marka 2018

  PR 07.11.2018, przeczytano 450 razy

„Gazeta Wyborcza”, Gazeta.pl i Radio TOK FM znalazły się wśród marek o najszerszym dotarciu i najlepszym wizerunku według rankingu Top Marka 2018, największego badania marek w polskich mediach. Jedenasta edycja zestawienia objęła aż 500 marek z 50 branż.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_gazeta-wyborcza_%2C-gazeta.pl-i-radio-tok-fm-w-rankingu-top-marka-2018,380051,artykul.html

„Gazeta Wyborcza”, jako jedna z trzech marek prasowych i aż sześciu medialnych, znalazła się w pierwszej dziesiątce rankingu Top Marka 2018. Z ponad 698 tys. publikacji dziennik zajął pierwsze miejsce wśród marek prasowych, wyprzedzając m.in. „Przegląd Sportowy”, „Super Express” i „Rzeczpospolitą”.

Gazeta.pl z ponad 1 mln publikacji znalazła się na trzecim miejscu zestawienia najbardziej medialnych portali internetowych – na podium portal Agory wyprzedziły Wirtualnapolska.pl i Onet.pl. W ogólnym rankingu 500 najbardziej medialnych marek Gazeta.pl zajęła 126. miejsce.

Radio TOK FM znalazło się na dziewiątym miejscu wśród najbardziej medialnych marek radiowych, a w całym rankingu Top Marka 2018 zajęło 355. pozycję.

Wyniki badania Top Marka 2018, przeprowadzonego przez Press-Service Monitoring Mediów, zaprezentowano w listopadowo-grudniowym wydaniu magazynu „Press”. Przeanalizowano w nim materiały z prasy, internetu i social mediów opublikowane od 1 lipca 2017 roku do 30 czerwca 2018 roku – łącznie ponad 52 mln informacji. Liderem rankingu Top Marka 2018 została PGE, drugie miejsce zajął TVN, a trzecie – Polsat.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764