W szeregi IAB Polska wstępuje PKO Bank Polski – niekwestionowany lider polskiego sektora bankowego.
PKO Bank Polski jest podstawowym dostawcą usług finansowych dla wszystkich segmentów klientów. Utrzymuje dynamiczne tempo zmian technologicznych i rozwoju know-how. Inwestuje w innowacyjne produkty i rozwiązania organizacyjne, współpracuje z firmami z branży FinTech. Tworząc produkty i usługi, wyznacza nowe trendy na rynku. Jest prekursorem innowacyjności nadającym ton dyskusji o przyszłości rodzimej branży finansowej.
- Miło nam dołączyć do grona członków stowarzyszonych w IAB Polska. PKO Bank Polski od wielu już lat angażuje się w przedsięwzięcia polskiej branży internetowej i fintechowej, tworzy zaawansowane rozwiązania przyszłości. Jesteśmy niekwestionowanym liderem bankowości elektronicznej, oferując naszym klientom cyfrowe kanały zdalne, w tym uznaną za najlepszą na świecie aplikację IKO. Członkostwo w IAB Polska wykorzystamy do wymiany wiedzy i doświadczeń, inspiracji oraz dalszego rozwoju branży bankowej pod kątem zastosowania środowiska on-line w poprawie doświadczeń naszych Klientów – komentuje Piotr Podstawek, Dyrektor Biura Strategii i Segmentacji Marketingowej PKO Banku Polskiego.
W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.
Źródło: IAB Polska