logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe drukarki Xerox Connectkey

  PR 08.11.2018, przeczytano 599 razy
ilustracjastrzałka
Xerox VersaLink C9000

Pracownicy mogą poświęcić więcej czasu na tworzenie kolorowych materiałów marketingowych z dwoma nowymi urządzeniami Xerox, które personalizują wydruki i wspierają mobilność dzięki bezpiecznemu, bezprzewodowemu drukowaniu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-drukarki-xerox-connectkey,380061,artykul.html

Zaprojektowane dla średnich i dużych grup roboczych, konfigurowalne kolorowe drukarki Xerox VersaLink C8000 i C9000 A3 zapewniają profesjonalną jakość barw, popartą wzorcową niezawodnością, przy zachowaniu przystępnych kosztów eksploatacji. Ponadto drukarka C9000 jest wyposażona w precyzyjne narzędzia do zarządzania kolorem, większą elastyczność nośników i zwiększoną produktywność co jest niezbędne przy pracy graficznej.  

Wyjątkowe wrażenia użytkownika

Doświadczenie użytkownika, który odróżnia te produkty, rozpoczyna się od prostego, opartego na kreatorach, procesu instalacji i konfiguracji. Projektanci, marketerzy oraz pracownicy biurowi mają dostęp do zestawu funkcji, bez konieczności posiadania specjalistycznej wiedzy informatycznej.

Ekskluzywny 5-calowy, kolorowy interfejs użytkownika, z możliwością regulacji nachylenia, reaguje na dotkniecia  oraz przesuwanie, podobnie jak w przypadku urządzeń mobilnych. Co więcej może być spersonalizowany dla różnych środowisk pracy lub indywidualnych użytkowników.

Dodatkową personalizację zapewniają aplikacje Xerox ConnectKey, dostępne w Xerox App Gallery. Aplikacje te gwarantują szybki i łatwy dostęp do usług w chmurze, takich jak Dropbox, Google Drive oraz Box; a dzięki aplikacji @PrintByXerox każde urządzenie obsługujące pocztę elektroniczną może drukować zadania podczas przemieszczania się użytkownika. Te funkcje są dostępne na wszystkich urządzeniach obsługujących ConnectKey, umożliwiając standardowy przepływ pracy, który przyczynia się do wzrostu wydajności.

Profesjonalny kolor w miejscu pracy

Oba urządzenia zapewniają profesjonalną jakość kolorowego obrazu, dzięki zaawansowanemu tonerowi EA i wysokiej rozdzielczości druku. Dla lepszego zarządzania kolorami, C9000 obsługuje system Xerox Precise Color Management System, oferujący dokładność oraz precyzyjne dostrajanie odcieni do wzornika Pantone i niestandardowych kolorów spotowych. C9000 obsługuje również grubsze i cięższe media, takie jak broszury, plakaty, elementy poczty bezpośredniej oraz służące do oznakowania. Aby zautomatyzować produkcję końcową, na obu urządzeniach dostępne są finishery z funkcją zszywania broszurowego, bigowania i tworzenia broszur.

- Podobnie jak inni członkowie rodziny VersaLink, C8000 oraz C9000 pozwalają pracować na własnych warunkach, kiedy i gdziekolwiek chcemy. Są to prawdziwi asystenci, dostosowujący się do stylu pracy i wymagań, a jednocześnie nadążający za szybko rozwijającym się, coraz bardziej mobilnym miejscem pracy. - Tracey Koziol, Starszy Wiceprezes ds. Globalnych Ofert, Xerox

Dostępność

VersaLink C8000 oraz C9000 są dostępne na całym świecie poprzez bezpośrednie i pośrednie kanały sprzedaży Xerox.

Źródło: Xerox Polska

www.xerox.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764