logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Medme.pl w portfolio Ströer Digital Media

  PR 08.11.2018, przeczytano 673 razy
Aneta Dąbska - Head of Publishers Relations w Ströer Digital Media

Ströer Digital Media rozbudowuje swoje portfolio o medme.pl – portal o tematyce zdrowotnej należący do Pelion HG. Umowa obowiązuje od 1 listopada i obejmuje obsługę reklamową na zasadzie wyłączności agencyjnej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/medme.pl-w-portfolio-str%C3%B6er-digital-media,380066,artykul.html

W ramach zawartej umowy Ströer zajmie się sprzedażą wszystkich standardowych formatów display i wideo. Umowa zakłada również organizowanie akcji niestandardowych, a także wykorzystanie nowych formatów reklamy w ofercie Ströer – PushBar i Understitial.

- Dzięki nawiązaniu współpracy z Medme.pl oraz wykorzystaniu synergii różnorodnych kanałów dostępnych w ramach Grupy Ströer możemy zaproponować optymalną ofertę reklamodawcom z sektora farmaceutycznego i pokrewnych. Umożliwiamy naszym klientom dotarcie do grupy użytkowników zainteresowanych tematyką zdrowotną oraz grupy seniorów stanowiących coraz ciekawszą grupę docelową dla współpracujących z nami marek – komentuje Aneta Dąbska, Head of Publishers Relations w Ströer Digital Media.

Medme.pl jest jednym z najszybciej rosnących serwisów o tematyce zdrowotnej w Polsce. W ciągu ostatniego roku zanotowało trzykrotny wzrost liczby użytkowników, przekraczając poziom 1,4 mln UU miesięcznie. Portal zawiera ponad 6 tys. artykułów z zakresu zdrowia, urody, diet i psychologii, a także 6 tys. opisów leków i suplementów oraz serwisy tematyczne prezentowane w atrakcyjnej szacie graficznej.

- Chcemy, by czytelnik znalazł na naszym portalu odpowiedzi nawet na trudne zagadnienia medyczne, przedstawione w prosty i zrozumiały sposób. Stawiamy na wartość merytoryczną, dlatego  współpracujemy m.in. ze Szpitalem Specjalistycznym w Brzezinach – mówi Joanna Barczykowska-Tchorzewska, redaktor naczelna Medme.pl.

Jednocześnie portfolio zasila inna należąca do Grupy Pelion witryna – portal dla seniorów cafesenior.pl. To kolejni wartościowi wydawcy, pozyskani w ostatnich miesiącach przez Ströer Digital Media – niedawno do oferty Ströer dołączyły również między innymi Transfery.info i platforma Dailymotion.com

Źródło: Ströer Digital Media

www.stroerdigitalmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764