logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa odsłona słodkich sosów Fanex

  PR 08.11.2018, przeczytano 811 razy
ilustracjastrzałka

Fanex – polski producent sosów dla branży HoReCa, wprowadził kolejne zmiany dotyczące identyfikacji wizualnej opakowań swoich produktów. Słodkie sosy deserowe, są teraz dostępne w nowych butelkach w kolorze ecru. Jednocześnie firma ulepszyła  recepturę produktów, dodając do składu większą ilość owoców. Fanex uprościł także etykiety na opakowaniach i dodał nowatorskie oznakowanie numeryczne, co znacząco wpływa na rozpoznawalność produktów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-odslona-slodkich-sosow-fanex,380069,artykul.html

Wprowadzenie zupełnie nowych opakowań sosów deserowych – tak jak wcześniejszy rebranding opakowań sosów pomidorowych i majonezowych – jest kolejnym krokiem w odświeżaniu wizerunku marki Fanex oraz ma na celu podkreślenie wysokich standardów jakościowych firmy oraz jej szerokiego portfolio produktów dla gastronomii.

Nowe etykiety na opakowaniach słodkich sosów Fanex zyskały nowatorskie oznakowanie numeryczne. Teraz klienci mogą łatwiej odszukać wybrane receptury spośród szerokiej gamy wyrobów producenta dostępnych w sprzedaży zarówno hurtowej, jak i detalicznej. Numeracja w znaczący sposób porządkuje portfolio produktowe, a do tego dodano także specjalne symbole, które jasno rekomendują przykłady zastosowania kulinarnego poszczególnych sosów.

Oprócz nowych opakowań, zmienił się także sam smak deserowych sosów Fanex. Dzięki zwiększonemu udziałowi owoców w składzie, produkty charakteryzują się teraz jeszcze bardziej wyrazistym i naturalnym smakiem oraz aromatem. Zmieniła się także struktura sosów – obecnie w subtelny sposób wyczuwalne są kawałki poszczególnych owoców.

W skład oferty deserowych sosów Fanex wchodzą: Malinowy, Wiśniowy, Truskawkowy, Jagodowy oraz Czekoladowy i Toffi. Słodkie polewy Fanex świetnie sprawdzają się jako dodatek do lodów, ciast, sałatek owocowych, gofrów oraz wszelkiego rodzaju deserów podawanych zarówno na ciepło, jak i na zimno.

Źródło: Fanex Sp. z o.o.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764