logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cubic Inch stawia na drukarki 3D HP Jet Fusion

  PR 09.11.2018, przeczytano 1762 razy
ilustracjastrzałka

Cubic Inch zajmuje się drukiem 3D od 2014 roku. Przez długi czas firma testowała różne rozwiązania i technologie, ale ostatecznie zdecydowała się na HP Multi Jet Fusion 3D. Urządzenia te mogą być eksploatowane praktycznie non-stop, co wprost przekłada się na dużą wydajność produkcyjną i możliwość realizacji wielu zamówień.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cubic-inch-stawia-na-drukarki-3d-hp-jet-fusion,380099,artykul.html

W prezentowanym filmie właściciele firmy – Filip Matejak i Maciej Stefańczyk, odpowiadają o zaletach technologii 3D firmy HP oraz o zadaniach jakie są jej powierzane. Jednym z głównych klientów Cubic Inch 3D Printing jest UNILOGO – producent zrobotyzowanych linii produkcyjnych. Dla tej firmy drukowane są elementy formatowe oraz części maszyn. Druk odbywa się w niewielkich nakładach za to z zachowaniem wysokiej precyzji. W tej roli HP Multi Jet Fusion 3D sprawdza się doskonale.

  • Więcej informacji na temat technologii druku 3D TUTAJ

Źródło: Integart sp. z o.o.

www.integart.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764