logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nagrody Epica rozdane: dwa złota i srebro dla 180heartbeats + Jung v Matt

   16.11.2018, przeczytano 938 razy
ilustracjastrzałka

Kampania „Niezniszczalna  tęcza” (The Unbreakable Rainbow) autorstwa 180heartbeats + Jung v Matt dla marki Ben & Jerry’s, Stowarzyszenia Miłość Nie Wyklucza oraz Fundacji Wolontariat Równości nagrodzono trzema statuetkami  podczas 32. Międzynarodowego konkursu reklamowego Epica.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nagrody-epica-rozdane%3A-dwa-zlota-i-srebro-dla-180heartbeats-%2B-jung-v-matt,380173,artykul.html

To jedyna nagrodzona kampania z Polski, podczas gali konkursu. Akcja przywrócenia tęczy w postaci wodno-świetlnego hologramu otrzymała dwa złota w kategoriach Confectionery & Snacks and Media Innovation - Alternative Media  oraz srebro w kategorii Evnety.

Epica to jedyna międzynarodowa nagroda za kreatywność przyznawana przez dziennikarzy zajmujących się tematyką marketingu i reklamy.  W tym roku w jury zasiadali przedstawiciele ponad 200 branżowych magazynów i portali z całego świata oceniając prace z ponad 70 krajów.

Źródło: 180heartbeats + JUNG v MATT

www.180hb.com

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Premiera Casebooka MIXX Awards 2023
Casebook MIXX Awards 2023 prezentujący najlepsze kampanie ubiegłorocznego konkursu właśnie ujrzał światło dzienne.
Dawid Szczepaniak w jury konkursu Golden Drum
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer w VML Poland, znalazł się w składzie jury festiwalu Golden Drum 2024. 
Endorfina Events otwiera drzwi: konkurs Storymakers
Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
McCann dla Mastercard z trzecią najczęściej nagradzaną kampanią kreatywną
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
Zabytki na ulice! Konkurs na plakat
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764