logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Warszawskie Targi Książki Artystycznej po raz trzeci

   19.11.2018, przeczytano 1050 razy
ilustracjastrzałka

Już niebawem, bo w ostatni weekend listopada, odbędzie się trzecia edycja Warszawskich Targów Książki Artystycznej. To jedyne w Polsce targi książki stworzone z myślą o prawdziwych miłośnikach druku i wydawcach, dla których forma jest równie ważna, co treść.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/warszawskie-targi-ksiazki-artystycznej-po-raz-trzeci,380199,artykul.html

Warszawskie Targi Książki Artystycznej co roku gromadzą publikacje wydawane przez polskie galerie sztuki i instytucje kultury, niszowe wydawnictwa współpracujące z artystami oraz najważniejsze, wielokrotnie nagradzane wydawnictwa z Europy i Stanów Zjednoczonych. Na Targach można znaleźć limitowane nakłady artbooków i fotobooków, książki poświęcone różnym dziedzinom kultury wizualnej – sztuce, fotografii, designowi, architekturze czy modzie, a od tegorocznej edycji również najciekawsze europejskie komiksy i powieści graficzne. To wydarzenie nie tylko dla kolekcjonerów, ale również dla wszystkich, którzy chcieliby zapoznać się z ciekawszą stroną polskiego rynku wydawniczego (a także dla osób poszukujących oryginalnych prezentów).

Targi to również wyjątkowa okazja, żeby przyjrzeć się wydawniczym nowościom – podczas tegorocznej edycji Fundacja Archeologia Fotografii po raz pierwszy zaprezentuje publikację „Wojciech Zamecznik. Projektowanie totalne”, a Nicolas Grospierre opowie polskiej publiczności o swoim najnowszym albumie „Modern Spaces”. Spotkania z twórcami i wydawcami jak co roku będą stanowiły ważną część wydarzenia – podczas rozmowy z Edgarem Bąkiem będzie można dowiedzieć się, jak zaprezentować w formie książki muzealną kolekcję, twórczynie antologii „Krew” opowiedzą o kobiecym komiksie, a laureaci konkursu Fotograficzna Publikacja Roku 2018 o pracy nad swoimi książkami. Tradycyjnie wszystkie zakwalifikowane do konkursu publikacje będzie można obejrzeć również w formie wystawy.

ilustracjastrzałka

Organizatorami wydarzenia są księgarnia artystyczna Bookoff i rocznik Print Control, a partnerami Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie i studio BABKA. Listę biorących udział w Warszawskich Targach Książki Artystycznej wydawców oraz program spotkań i paneli dyskusyjnych można znaleźć na stronie: www.artbookfairpl.
Wstęp wolny.

3. Warszawskie Targi Książki Artystycznej
24-25 listopada 2018, 11.00 – 20.00
BABKA do wynajęcia, ul. Młocińska 5/7

Źródło: STGU

www.stgu.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764