logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Forum Reklamy Kreatywnej 2019 pod patronatem Signs.pl

   29.11.2018, przeczytano 1148 razy
ilustracja

Konferencja będzie okazją do zapoznania się z rodzajami reklamy, które ułatwiają komunikację między przedsiębiorstwem a klientem. Właśnie dlatego w wydarzeniu powinny wziąć udział szczególnie osoby, które są odpowiedzialne za promocję firmy lub produktu. Podczas Forum zaprezentowane zostaną trzy panele tematyczne, które ułatwią podjęcie decyzji w sprawie nowych rozwiązań w firmie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/forum-reklamy-kreatywnej-2019-pod-patronatem-signs.pl,380346,artykul.html

Tematy poruszane podczas Konferencji:

  • pomysły na reklamę swojej firmy/produktu
  • wzmocnienie pozycji wśród konkurencji
  • przykłady realizacji kampanii reklamowych
  • wybór spośród form reklamy na rynku

Aby wziąć bezpłatnie udział, należy wypełnić formularz: https://floweffect.pl/formularzreklama

W programie:

PANEL I

REKLAMA INTERNETOWA

  • Jak pozyskać klientów online
  • Czy social media pomogą w każdym biznesie
  • Narzędzia Google o których nie wiedziałeś
  • Mailingi, newslettery i inne działania przez skrzynkę pocztową

PANEL II

REKLAMA ZEWNĘTRZNA

  • Najciekawsze kampanie reklamowe ostatnich miesięcy
  • Telebimy, ekrany LED – reklama outdoor
  • Rozwiązania technologiczne Digital Signage
  • Skuteczna sprzedaż dzięki reklamom outdoor
  • Prawne aspekty pod kątem reklamy zewnętrznej

PANEL III

REKLAMA WYDAWNICZA

  • W jakie gadżety reklamowe warto inwestować
  • Czym zaskoczyć klienta, by nas zapamiętał
  • Rodzaje i pomysły na kreatywny giftpack

Szczegóły: https://floweffect.pl/forumreklamy/

23.01.2019, Warszawa
Organizator: Flow Effect. Wydarzenie obęte jest patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: Flow Effect

Dodatkowe informacje:

Flow Effect to organizator ogólnopolskich konferencji i szkoleń branżowych a także wydarzeń zewnętrznych. Mimo młodej historii, firma współpracuje z wybitnymi mówcami na szczeblu międzynarodowym oraz ekspertami, trenerami i przedstawicielami organów państwowych. Zespół Flow Effect to osoby, które doskonale rozumieją misję firmy i wierzą, że relacje buduje się najskuteczniej spotykając drugiego człowieka osobiście.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764