logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nationale-Nederlanden wesprze młodych filmowców

  PR 29.11.2018, przeczytano 511 razy

Firma Nationale-Nederlanden została partnerem szóstej edycji konkursu Papaya Young Directors. Zadaniem jego uczestników będzie przygotowanie reklamy na podstawie briefu przygotowanego przez  sponsorów projektu. Kapituła konkursowa nagrodzi najlepsze filmy w trakcie gali finałowej, która odbędzie się w czerwcu 2019 r.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nationale-nederlanden-wesprze-mlodych-filmowcow,380348,artykul.html

- Jesteśmy pod dużym wrażeniem spotów, które powstały podczas poprzednich edycji. Mając na uwadze ogromny potencjał młodych twórców oraz ich niestandardowe podejście do formatu reklamy, postanowiliśmy dowiedzieć się, jak postrzegana jest przez nich nasza marka oraz jak w niebanalny i przekonywający sposób opowiadać o złożonej kwestii ubezpieczeń – mówi Konrad Gałecki z Nationale-Nederlanden.

Szósta edycja Papaya Young Directors, podobnie jak poprzednie, zostanie podzielona na trzy etapy. Pierwszy z nich rozpocznie się 14 stycznia 2019 roku. Wówczas uczestnikom konkursu, którzy zarejestrują się na stronie wydarzenia, zostanie udostępniony Creative Starter wybranego sponsora. Autorzy najlepszych eksplikacji wezmą udział w sesji warsztatowej, po której zaprezentują radzie konkursowej szczegółowy scenariusz. W trzecim etapie konkursu młodzi twórcy, przy wsparciu merytorycznym uznanych filmowców oraz firm partnerskich, wyreżyserują spoty reklamowe. Na wykonanie reklamy każdy z uczestników otrzyma 10 000 zł brutto oraz kontakty do firm wspierających wydarzenie.

- Konkurs Papaya Young Directors z roku na rok cieszy się coraz większą popularnością wśród twórców. Chociaż mają oni szereg nowatorskich pomysłów, to zaistnienie w branży reklamowej jest dla nich dużym wyzwaniem. Udział w projekcie domu produkcyjnego Papaya Films umożliwia nawiązanie kontaktów ze środowiskiem filmowym oraz pracę nad strategią komunikacyjną liczącej się na rynku marki. Dla partnerów wydarzenia jest to z kolei szansa na uzyskanie nowego spojrzenia na wizerunek firmy oraz zaprezentowanie się szerokiej publiczności w nieszablonowy sposób  – dodaje Konrad Gałecki z Nationale-Nederlanden.

Konkurs zorganizowany przez dom produkcyjny Papaya Films zwieńczy prestiżowa gala, na której zostaną zaprezentowane oraz nagrodzone najlepsze prace. Finał zaplanowano na czerwiec 2019 roku. Zwycięskie reklamy organizator udostępni na stronie www.papayayoungdirectors.com.

Źródło: Nationale-Nederlanden

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Premiera Casebooka MIXX Awards 2023
Casebook MIXX Awards 2023 prezentujący najlepsze kampanie ubiegłorocznego konkursu właśnie ujrzał światło dzienne.
Dawid Szczepaniak w jury konkursu Golden Drum
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer w VML Poland, znalazł się w składzie jury festiwalu Golden Drum 2024. 
Endorfina Events otwiera drzwi: konkurs Storymakers
Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
McCann dla Mastercard z trzecią najczęściej nagradzaną kampanią kreatywną
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
Zabytki na ulice! Konkurs na plakat
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764