logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kino Polska w HD na 15. urodziny

  PR 04.12.2018, przeczytano 572 razy
ilustracjastrzałka

W grudniu 2018 roku Kino Polska obchodzi 15. urodziny i rozpoczyna nadawanie w jakości HD. Już od 3 grudnia nadawca udostępnia sygnał HD, a do końca tego roku kanał Kino Polska HD znajdzie się w ofertach wszystkich operatorów kablowych i satelitarnych w kraju. Sygnał SD całkowicie zniknie do końca bieżącego roku. Z okazji jubileuszu na antenie stacji ruszył specjalny cykl z najlepszymi polskimi filmami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kino-polska-w-hd-na-15.-urodziny,380402,artykul.html

Kanał Kino Polska, który od początku swojego istnienia emituje najciekawsze i najcenniejsze filmy w dorobku polskiej kinematografii, rozpoczął nadawanie 20 grudnia 2003 roku jako pierwszy kanał nadawcy. Dziś dociera do prawie 9 milionów gospodarstw domowych w kraju, a jego nadawca – spółka Kino Polska TV SA – jest piątą komercyjną grupą telewizyjną w Polsce ze średnim rocznym udziałem w widowni komercyjnej na poziomie 1,83% (SHR, All 16-49; grudzień 2017 – listopad 2018).

– 15 lat temu kanał telewizyjny, opierający swoją ramówkę wyłącznie na polskim repertuarze, był ryzykownym przedsięwzięciem – polscy widzowie częściej wybierali filmy zagraniczne. Dziś Kino Polska jest silną marką – z tradycjami, ale też nowoczesną. Wielka moda na polskie kino trwa, dlatego liczę na to, że najlepszą jakością obrazu i dźwięku przyciągniemy do Kino Polska jeszcze więcej widzów – mówi Bogusław Kisielewski, Prezes Zarządu Kino Polska TV SA.

Z okazji swoich urodzin Kino Polska zaprezentuje dedykowany cykl filmowy z najlepszymi polskimi filmami. W każdą sobotę grudnia o godzinie 20:00 na antenie Kino Polska będzie można zobaczyć uwielbiane przez widzów kultowe komedie – „Sztuka kochania”, „Seksmisja”, „Kingsajz” i „Wielki Szu”, a z kolei w styczniowe soboty stacja zaprezentuje nowsze rodzime produkcje, premierowo emitowane w Kino Polska: „Obława”, „Yuma”, „Lincz” i „Kret” (szczegóły poniżej).

– Kino Polska jest – jak mawiał Forrest Gump – jak pudełko czekoladek. Zawsze kiedy je otworzę, znajdę w środku coś smacznego – mówi czołowy polski aktor Artur Barciś.

– Z okazji 15-lecia stacji Kino Polska chciałabym życzyć wszystkim widzom ważnych przeżyć przed telewizorami i wielu doznań z dobrymi polskimi filmami – dodaje Zofia Wichłacz, aktorka znana m.in. z roli w filmie „Miasto 44”, wyróżniona tytułem Europejska Gwiazda Jutra na festiwalu filmowym Berlinale.

Cykl filmowy na 15-lecie Kino Polska:

  • „Sztuka kochania” (1 grudnia, godz. 20:00)
  • „Seksmisja” (8 grudnia, godz. 20:00)
  • „Kingsajz” (15 grudnia, godz. 20:00)
  • „Wielki Szu” (22 grudnia, godz. 20:00)
  • „Dzień świra” (29 grudnia, godz. 20:00)
  • „Obława” (5 stycznia, godz. 20:00) – premiera
  • „Yuma” (12 stycznia, godz. 20:00) – premiera
  • „Lincz” (19 stycznia, godz. 20:00) – premiera
  • „Kret” (26 stycznia, godz. 20:00) – premiera

Źródło: Kino Polska TV SA

www.kinopolska.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764