logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Well-being od środka i na zewnątrz z Activią

  PR 05.12.2018, przeczytano 471 razy
ilustracjastrzałka

Activia korzystając z badań i wiedzy naukowców w zakresie kultur bakterii oraz produkcji jogurtu od wielu lat pomaga konsumentkom pielęgnować swój organizm od środka. Dziś marka postanowiła ułatwić kobietom dbanie o siebie również na zewnątrz. Do 15 grudnia trwa ogólnopolska akcja realizowana we współpracy z polską marką kosmetyków tołpa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/well-being-od-srodka-i-na-zewnatrz-z-activia,380414,artykul.html

W trosce o zdrowie staramy się częściej jeść warzywa i owoce (ok. 70 % ankietowanych), dbamy o regularne nawodnienie (66 %) oraz sięgamy po przetwory mleczne (51 %) - potwierdzają badania Ipsos przeprowadzone na zlecenie Danone*. Wśród tych ostatnich składników menu szczególnie warto zwrócić uwagę na takie, które zawierają żywe kultury bakterii oraz składniki mineralne. Jogurty Activia mają wapń wspomagający prawidłowe funkcjonowanie enzymów trawiennych oraz żywe kultury bakterii jogurtowych, które poprawiają trawienie zawartej w produkcie laktozy. Jest to szczególnie ważna kwestia dla osób mających trudności z trawieniem tego składnika. Activia jest  dla osób, które chcą zadbać o dobre samopoczucie i zbilansowaną dietę każdego dnia, ale trudno im znaleźć odpowiednią propozycję pomiędzy głównymi posiłkami. Dzięki poręcznej butelce można ją zabrać ze sobą wszędzie.

Dla kobiet, które lubią dbać o siebie i robią to z przyjemnością..

W ramach promocji Activia, we współpracy z marką kosmetyków tołpa, pomaga konsumentkom zatroszczyć się o siebie od środka i na zewnątrz jednocześnie. Obie marki podobnie postrzegają istotę pielęgnacji dobrego samopoczucia – jako coś przyjemnego i regularnego. Dlatego już dziś każda zakupiona Activia to 30 zł do wykorzystania w sklepie internetowym tołpa przy zakupach za minimum 70 zł. Wystarczy zachować paragon i zarejestrować go na stronie internetowej activia.pl. Tam znajduje się również regulamin promocji. Akcja trwa do 15 grudnia 2018 r. Za koncepcję kreatywną, kreację i realizację akcji odpowiada NAV agency.

Źródło: Danone

www.danone.pl

Dodatkowe informacje:

* Badanie Ipsos na zlecenie Danone Sp. z o.o. przeprowadzono metodą CAWI, próba=400, lipiec 2018 r, Polska.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764