W listopadzie 2018 roku Zoom TV osiągnął 0,50% udziału w oglądalności widowni komercyjnej (SHR%, All 16-49), co jest zarówno najlepszym miesięcznym wynikiem Zoom TV, jak i rekordowym rezultatem kanału w historii całego ósmego multipleksu (MUX-8).
W ubiegłym miesiącu Zoom TV zanotował wzrost również kilku innych wskaźników oglądalności. Średnia liczba widzów, którzy oglądali stację przynajmniej przez minutę dziennie wyniosła aż 624,5 tys., czyli więcej o ponad 48 proc. w porównaniu z listopadem 2017 (RCH, All 16-49). Z kolei średni czas oglądania stacji wyniósł 30 minut i 35 sekund, co oznacza, że wydłużył się on o prawie 36 proc. w porównaniu z analogicznym miesiącem ub.r. (ATS, All 16-49). Wzrost wskaźnika ATS świadczy o tym, że oferta programowa Zoom TV jest coraz bardziej atrakcyjna dla widzów.
W minionym miesiącu Zoom TV, z wynikiem 0,50%, ustanowił też rekord ósmego multipleksu w ogólnej grupie widzów (SHR%, All 4+).
Hitami programowymi listopada w Zoom TV były m.in. „Hity polskiego kabaretu” oraz seriale „Szeptunka” i „Wiedźmy”.
Źródło: Zoom TV