logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wódka Squadron 303 w nowej odsłonie

  PR 05.12.2018, przeczytano 1025 razy
ilustracjastrzałka

Wódka Squadron 303 (Dywizjon 303) zadebiutowała na polskim rynku pod koniec zeszłego roku. Teraz można ją kupić w nowej, wyjątkowej butelce. Jej kształt nawiązuje do tradycji i zwyczajów polskich żołnierzy, walczących pod niebem Londynu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wodka-squadron-303-w-nowej-odslonie,380419,artykul.html

Wódka, której sposób destylacji do złudzenia przypomina ten sprzed 75 lat, przebojem wdarła się na polski rynek w zeszłym roku. Jej twórcy szukali inspiracji w historii polskich lotników, walczących w szeregach Royal Air Force (Królewskie Siły Lotnicze - tłum.). Squadron 303 produkowany jest z ziemniaków odmiany Król Edward i destylowany w tradycyjny sposób w 200-litrowych, miedzianych alembikach z kolumnami destylacyjnymi, zaś kształt butelki bezpośrednio nawiązuje do piersiówek używanych podczas II wojny światowej przez pilotów, którzy stacjonowali w Anglii. Głównym impulsem do jej stworzenia było znalezienie autentycznej piersiówki jednego z dowódców Dywizjonu 303, Waleriana Żaka.

Twórcy poszli za ciosem i rozszerzyli ofertę produktową Squadron 303 o nową, elegancką butelkę o pojemności 0,7 litra. Również w jej przypadku pobrzmiewa echo historii. Kształt butelki stanowi bowiem hołd oddany jednej z tradycji praktykowanej przez polskich i brytyjskich pilotów podczas II wojny światowej. W tamtym czasie alkohol często był transportowany z bazy do bazy w specjalnie podwieszanym pod kadłubem samolotu Spitfire dodatkowym pojemniku, na którym widoczny był napis „Joy Juice” (eliksir radości - tłum.). Gdy wódka docierała na miejsce, była w pełni schłodzona i nadawała się od razu do spożycia. Kształt nowej butelki do złudzenia przypomina kształt podwieszanego pojemnika.

Nawiązanie do historii, czyli „chrztu wódki”, jak nazywano jej transport drogą lotniczą, można dostrzec również w funkcjonalności butelki. Okazuje się bowiem, że może ona pełnić rolę refillera. Znajdująca się na etykiecie instrukcja obsługi umożliwia szybkie i sprawne przelanie jej zawartości do pustej piersiówki, stanowiącej flagowy produkt w ofercie Squadron 303.

- Pomysł na wódkę wynikał z chęci dzielenia się z innymi historią pilotów Dywizjonu 303, którzy wcieleni w szeregi RAF-u dzielnie bronili Londynu przed nalotami niemieckich bombowców. Za każdym elementem naszych produktów kryje się jakaś opowieść i anegdota, które chcemy przekazywać dalej. Nie inaczej jest w przypadku nowej odsłony wódki Squadron 303 – przekonuje Franck Botbol, CEO  w Squadron 303.

Kolejną nowością produktową jest specjalny zestaw, gdzie w eleganckiej, drewnianej skrzynce znajduje się refiller oraz piersiówka.

Wyłącznym dystrybutorem wódki Squadron 303 w Polsce jest firma Tudor House. Produkt można kupić w specjalistycznych punktach sprzedaży, m.in. sieci sklepów Ballantines.

Źródło: Tudor House

www.tudor-house.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764