logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa kampania Energi już w eterze

  PR 05.12.2018, przeczytano 525 razy

Grupa Energa rozpoczęła nową kampanię reklamową, realizowaną pod hasłem „Więcej energii na to, co ważne”. Obejmować ona będzie zarówno spoty wizerunkowe, jak też cykl reklam poświęconych produktom i promocjom, jakie firma oferuje klientom.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-kampania-energi-juz-w-eterze,380420,artykul.html

Kampania oparta jest na przekazie, że energię pojmować można szeroko, wykraczając poza ściśle pojętą energetykę.Tu energia to też hart ducha, który karze sportowcom stawiać sobie nowe cele, to pasja napędzająca artystów, to odwaga stawiania czoła wyzwaniom, która budzi w ludziach innowatorów. Energia to również radość z chwil spędzonych wspólnie z bliskimi i z rodzinnego ciepła, które pomagają nam w codziennym życiu.

Spot wizerunkowy emitowany jest w ogólnopolskich i lokalnych stacjach telewizyjnych (m.in. TVP1 i TVP2, Polsat i TV Trwam). Emisje zaplanowano w porach o największej liczbie widzów oraz w pasmach towarzyszących popularnym serialom i programom jak np. „M jak miłość”. Film obejrzeć można także w internecie na kanale Grupy Energa. Do końca roku komunikację telewizyjną uzupełniać będzie kampania prowadzona m.in. w Polskim Radiu, internecie, prasie i na plakatach reklamowych w całym kraju.

Za przygotowanie koncepcji reklam, stworzenie bohaterów marki oraz ich realizację odpowiadał zespół kreatywny składający się z przedstawicieli Energi SA, Energi Obrotu, agencji reklamowej Apella oraz domu produkcyjnego Propeller Film. Spoty wyreżyserował Kuba Michalczuk.

Elementem spajającym całość nowej kampanii Energi jest trójka animowanych bohaterów: pszczółka, ognik i przewodnik. Tzw. brand heroes marki Energa występują w spocie TV oraz we wszystkich kreacjach związanych z kampanią. Duży wpływ na wykreowanie nietuzinkowych osobowości „drużyny Energi” miał doświadczony zespół dubbingowy. Swoich charakterystycznych głosów bohaterom użyczyli: Anna Wodzyńska, Ziemowit Pędziwiatr i Zbigniew Suszyński.

W filmie, obok animowanych postaci i aktorów drugiego planu, zagrali także sponsorowani przez Energę koszykarze reprezentacji Polski: Marcel Ponitka, Adam Łapeta , Mikołaj Witliński i Jakub Garbacz (na co dzień zawodnicy Arki Gdynia). Zdjęcia do spotu realizowano m.in. Sali koncertowej im. W. Lutosławskiego w Warszawie, Józefowie i w okolicy należącej do Grupy Energa elektrowni w Żydowie.

Źródło: Energa SA

www.energa.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764