logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Veovee wyłącznym partnerem Inmobi na rynku polskim

  PR 06.12.2018, przeczytano 746 razy

Veovee – agencja digital marketingu, zostało wyłącznym partnerem globalnej sieci mobilnej Inmobi na rynek polski. Rozszerzona oferta agencji zawiera wszystkie produkty mobilne oferowane przez globalną sieć reklamową. Współpraca obejmuje zarówno zakres sprzedażowy, jak i technologiczny, dzięki czemu Veovee już teraz może oferować marketerom na lokalnym rynku rozwiązania w modelu bezpośrednim i programatycznym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/veovee-wylacznym-partnerem-inmobi-na-rynku-polskim,380432,artykul.html

- Rozszerzenie naszej oferty o współpracę z niezależną, największą siecią reklamy mobilnej na świecie jest dla nas dużym wyróżnieniem. Lokalne siły sprzedażowe oraz wsparcie technologiczne zapewniane przez Veovee, połączone z szerokim dostępem do najnowszych rozwiązań z zakresu reklamy mobilnej, jakie oferuje Inmobi, pozwoli oferować produkty idealnie wpisujące się w strategię komunikacji marek – mówi Karolina Wacholska-Sulejewska CEO agencji Veovee

- Pozyskanie wiarygodnego partnera sprzedażowego na polskim rynku jest dla nas kluczowe, ponieważ jesteśmy obecni w regionie od kilku lat i widzimy rosnący tu potencjał. Polska jest dla nas priorytetem w Europie Wschodniej, dlatego postawiliśmy na partnera oferującego nie tylko szeroki dostęp do reklamodawców, ale także rozumiejącego zachodzące zmiany na rynku reklamowym  - dodaje María Puerta - Head Of Partnerships, EMEA & LATAM – InMobi.

Źródło: Veovee

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764