logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Hand Made dla Nutrimed z branżowym eventem

  PR 06.12.2018, przeczytano 1184 razy

Nutrimed, będący częścią Nutricii Medycznej, powierzył agencji reklamowej Hand Made organizację konferencji naukowo-szkoleniowej. Wydarzenie odbyło się w dniach 16-17 listopada w Warszawie w hotelu Warsaw Plaza.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-hand-made-dla-nutrimed-z-branzowym-eventem,380439,artykul.html

W konferencji naukowej udział wzięło ponad 260 lekarzy i pielęgniarek z całej Polski. Była to już IV edycja wydarzenia na temat specjalistycznego żywienia dojelitowego w warunkach domowych. Po wykładach, szkoleniach i warsztatach merytorycznych, wieczorne spotkanie uprzyjemniła swoim koncertem Natasza Urbańska. W tym roku agencja Hand Made po raz pierwszy zajęła się kompleksową obsługą całego eventu.

- Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z Hand Made. Wszystko było dopięte na przysłowiowy ostatni guzik. Agencja w pełni wywiązała się z organizacji wydarzenia oraz koncertu gwiazdy wieczoru. Mogliśmy liczyć na wsparcie na każdym etapie działań - Magdalena Kulczycka Koordynator Dział Handlowy Nutricia Polska

Źródło: Hand Made

www.hand-made.pl

Galeria: Hand Made dla Nutrimed z branżowym eventem

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764