logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa reklama aplikacji mobilnej Banku Millennium

  PR 07.12.2018, przeczytano 636 razy
ilustracjastrzałka

Rozpoczyna się emisja nowej reklamy Banku Millennium, w której Radek Kotarski opowiada o wygodzie korzystania z aplikacji mobilnej, przywołując historię jednego z najpopularniejszych na świecie dań.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-reklama-aplikacji-mobilnej-banku-millennium,380453,artykul.html

Pizza margherita, najprostsza i najbardziej popularna wersja pizzy, powstała pod koniec XIX wieku w Neapolu. Miasto odwiedzała w tym czasie królowa Włoch Małgorzata Sabaudzka. Przygotowano dla niej specjalną pizzę, której podstawowymi składnikami były pomidory, mozzarella i bazylia, symbolizujące włoskie barwy narodowe. Pizza została nazwana na cześć królowej margheritą. Do dziś doceniana jest ze względu na prostotę i szybkość wykonania.

Prostota i szybkość to również cechy aplikacji mobilnej Banku Millennium, dzięki której w ciągu kilku chwil można wykonać przelew z telefonu na telefon, bez posiadania numeru konta odbiorcy czy też wziąć pożyczkę na zimowy wyjazd.

Aplikacja mobilna zapewnia wygodny dostęp do pieniędzy w dowolnym miejscu i czasie. Cechuje ją ciekawa szata graficzna, czytelna prezentacja informacji i maksymalna użyteczność. Ma szerokie możliwości personalizacji, więc można ją wygodnie dopasować do swoich potrzeb.

Aplikacja pozwala na logowanie odciskiem palca i za pomocą FaceID, wykorzystuje technologię rozszerzonej rzeczywistości, umożliwia zakup ubezpieczenia komunikacyjnego z wykorzystaniem kodu Aztec z dowodu rejestracyjnego pojazdu czy ubezpieczenia turystycznego z innowacyjną usługą „Pomoc w podróży”. Klienci mogą kupować za jej pośrednictwem bilety komunikacji miejskiej, płacić za parkingi, zaktualizować dane dokumentu tożsamości i dokonywać wielu innych czynności.

Nową reklamę telewizyjną będzie można zobaczyć w stacjach ogólnopolskich, wybranych kanałach tematycznych oraz w kanale Banku Millennium na YouTube. Kampania reklamowa będzie prowadzona również w internecie. Kreację spotu przygotowała agencja Change Serviceplan, a za jego produkcję odpowiada Neverest. Media zakupił dom mediowy Initiative Media, działaniami w internecie zajmuje się agencja Carat Poland.

Źródło: Bank Millennium

www.bankmillennium.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764