logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Samsung przedłuża współpracę z MKOl do 2028 roku

  PR 07.12.2018, przeczytano 1651 razy
ilustracjastrzałka

Międzynarodowy Komitet Olimpijski (MKOl) i firma Samsung Electronics podczas oficjalnej ceremonii w Seulu ogłosiły przedłużenie swojego globalnego olimpijskiego partnerstwa do roku 2028.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/samsung-przedluza-wspolprace-z-mkol-do-2028-roku,380455,artykul.html

Firma Samsung pozostanie Światowym Partnerem Olimpijskim w zakresie urządzeń komunikacji bezprzewodowej oraz sprzętu komputerowego, w ramach którego będzie miała też możliwość promowania swoich osiągnięć w zakresie sztucznej inteligencji (AI), wirtualnej rzeczywistości (VR), rzeczywistości rozszerzonej (AR) oraz sieci 5G. Umowa pomiędzy MKOl i  firmą Samsung zakłada rozwój strategicznej współpracy cyfrowej mającej na celu angażowanie młodych ludzi na całym świecie oraz promowanie sportu i wartości olimpijskich.

- Ogromnie się cieszę, że doświadczenia dwóch dekad partnerstwa z firmą Samsung posłużą nam za fundament pod kolejne dziesięć lat współpracy. Stworzyliśmy zgrany duet, łączący szlachetne wartości igrzysk olimpijskich z wiodącą w branży technologią komunikacji bezprzewodowej oferowaną przez Samsung. Razem możemy nie tylko kontaktować się z olimpijczykami i ich fanami na całym świecie, ale także stać się dla nich inspiracją. Nie możemy się doczekać, by wspólnie z  firmą Samsung tworzyć cyfrową przyszłość igrzysk olimpijskich – zapewnił Prezes MKOl Thomas Bach.

President and CEO of the IT & Mobile Communications Division w Samsung Electronics Dong Jin Koh zauważył: – Jako światowy partner olimpijski przez ostatnie 22 lata firma Samsung czerpała inspirację z towarzyszącej igrzyskom atmosfery nadziei, przyjaźni i jedności. Za pomocą naszego innowacyjnego sprzętu bezprzewodowego i komputerowego obsługującego technologie AI, VR, AR oraz 5G chcemy celebrować wyjątkowy nastrój  towarzyszący tej imprezie. W efekcie fani i sportowcy z całego świata będą mogli pozostać w kontakcie i wspólnie starać się osiągać  wielkie rzeczy w imię sportowej rywalizacji.

Prezes komisji marketingowej MKOl Tsunekazu Takeda dodał: – Samsung to synonim globalnego sukcesu i marka rozpoznawalna na całym świecie. Firma rozumie wartości olimpijskie i promuje je poprzez technologie i kampanie marketingowe, które pomagają pokonywać bariery i angażować nowe grupy odbiorców. Z perspektywy rynkowej przedłużenie naszej współpracy do 2028 roku opiera się na długoterminowych umowach zawartych ostatnio z istniejącymi i nowymi partnerami i stanowi dowód sięgającego daleko w przyszłość potencjału i atrakcyjności naszych programów marketingowych.  

Wsparcie firmy Samsung nie zakończy się zatem wraz z igrzyskami olimpijskimi w Tokio w roku 2020, ale obejmie każde wydarzenie aż po igrzyska w Los Angeles w 2028 roku, w tym również wszystkie igrzyska olimpijskie młodzieży także do roku 2028. Samsung nadal będzie wspierał MKOl, Narodowe Komitety Olimpijskie oraz ich drużyny. Pierwszą tego rodzaju imprezą, w której firma wystąpiła w charakterze globalnego partnera w ramach Olimpijskiego Programu Partnerskiego (TOP), były zimowe igrzyska olimpijskie w Nagano w 1998 roku. Samsung pozostanie także globalnym partnerem Międzynarodowego Komitetu Paraolimpijskiego, przedłużając tym samym współpracę nawiązaną w tym zakresie w roku 2006.

Wspólnie z MKOl i Komitetami Organizacyjnymi Igrzysk Olimpijskich firma Samsung planuje kontynuację swojego programu Athlete Phone. W jego ramach wszyscy sportowcy biorący udział w igrzyskach olimpijskich i paraolimpijskich dostaną smartfony Galaxy z limitowanej olimpijskiej edycji. Dzięki temu będą mogli dodatkowo wzbogacić swoje doświadczenia i pozostać w stałym kontakcie z rodziną i przyjaciółmi oraz rejestrować i udostępniać swoje wrażenia i dokonania.

Źródło: Samsung

www.samsung.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764