logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Focus Media Group wzmacnia client service  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU

ilustracja

Do działu client service Focus Media Group dołączyły trzy osoby. Agnieszka Pludrak jako Senior Account Manager oraz Natalia Sieńkowska na stanowisku Projekt Manager zasiliły szeregi zespołu realizującego działania dla klienta z branży finansowej. Z kolei Paulina Pistor w roli Account Managera koordynuje pracę zespołu dedykowanego Telewizji Polsat.

  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„People first. Not cookies” - Grupa Wyborcza z nowym hasłem
Grupa Wyborcza, która zajmuje się sprzedażą reklam marki Wyborcza, podkreśla w swoich działaniach nowe hasło - „People first. Not cookies”. Nawiązuje w ten sposób do skoncentrowania działań marki wokół prawdziwych odbiorców – czytelników, użytkowników i subskrybentów Wyborcza.pl, a w wymiarze reklamowym – na...
Nowa strategia rozwoju platformy informacyjnej Newsme.pl
Po trzech latach obecności na rynku mediów newsme.pl ze swoją aktywną i oddaną społecznością budowaną przez cały ten czas decyduje się na intensyfikację oraz dynamizację działań. W tym celu przedstawia nową strategię rozwoju z zachowaniem esencji ducha marki – tak wewnątrz, jak i zewnątrz. To kompleksowy i gruntowny proces rozbudowy, wykorzystujący dotychczasowy...
Awanse i zmiany w zespole komunikacji korporacyjnej Agory
Od kwietnia 2021 r. Agata Staniszewska, rzecznik prasowy Agory jest jednocześnie zastępcą dyrektora ds. komunikacji korporacyjnej spółki. Dyrektorem komunikacji Agory jest od wielu lat Nina Graboś, łącząca od listopada 2020 r. zadania szefowej zespołu ds. PR i relacji inwestorskich z rolą szefa biura zarządu Agory. Oprócz tego od lutego 2021 r. Anna Fidos jako...
Treści i reklamy audio zyskują na znaczeniu
W ubiegłym roku wydatki na reklamę poza internetem wzrosły jedynie w radiu, które mimo pandemii obroniło swoją pozycję. W I półroczu ub.r. codziennie włączało je ponad 69 proc. Polaków, czyli ok. 21 mln osób. Pandemia przyspieszyła także rozwój podcastów i muzycznych serwisów streamingowych, dzięki czemu zarówno treści, jak...
Agencja reklamowa X-MediaGroup dołączyła do programu Allegro Ads Partner, stając się tym samym jednym z certyfikowanych Partnerów największej polskiej platformy e-commerce. Dla firmy stanowi to doskonałą okazję do pozyskania nowych potencjalnych klientów, których nie brakuje wśród ponad 100 tys. w pełni profesjonalnych sprzedawców i marek...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764