logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sony RX0 II: najmniejszy i najlżejszy aparat ultrakompaktowy klasy premium  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU

ilustracja

  • Wysoka jakość obrazu z 15,3-megapikselowego[i], warstwowego przetwornika obrazu typu 1,0" umieszczonego w wodoodpornej[ii] i wytrzymałej obudowie o bardzo małych wymiarach
  • Niewymienny obiektyw szerokokątny ZEISS Tessar T* 24 mm[iii] F4
  • Wewnętrzny zapis filmów 4K[iv] i nowe rozwiązania do stabilizacji obrazu
  • Zaawansowane funkcje do fotografowania: migawka niwelująca zniekształcenia o minimalnym czasie otwarcia 1/32 000 s i tryb zdjęć seryjnych z prędkością do 16 kl./s[v]
  • Odchylany o 180°, wodoodporny ekran LCD i funkcja Clear Image Zoom do fotografowania różnorodnych scen
  • Idealne narzędzie do selfie dzięki ulepszeniom w reprodukcji kolorów, nowemu efektowi „gładka skóra” i zaawansowanej funkcji utrzymywania ostrości na oku (Eye AF)
  • Gniazdo mikrofonowe i uchwyt (VCT-SGR1) umożliwiające tworzące minimalistyczny zestaw do prowadzenia wideobloga
  • Rozwiązanie z wieloma aparatami do produkcji twórczych materiałów filmowych z ujęciami z różnych perspektyw

  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764