logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sony RX0 II: najmniejszy i najlżejszy aparat ultrakompaktowy klasy premium  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU

ilustracja

  • Wysoka jakość obrazu z 15,3-megapikselowego[i], warstwowego przetwornika obrazu typu 1,0" umieszczonego w wodoodpornej[ii] i wytrzymałej obudowie o bardzo małych wymiarach
  • Niewymienny obiektyw szerokokątny ZEISS Tessar T* 24 mm[iii] F4
  • Wewnętrzny zapis filmów 4K[iv] i nowe rozwiązania do stabilizacji obrazu
  • Zaawansowane funkcje do fotografowania: migawka niwelująca zniekształcenia o minimalnym czasie otwarcia 1/32 000 s i tryb zdjęć seryjnych z prędkością do 16 kl./s[v]
  • Odchylany o 180°, wodoodporny ekran LCD i funkcja Clear Image Zoom do fotografowania różnorodnych scen
  • Idealne narzędzie do selfie dzięki ulepszeniom w reprodukcji kolorów, nowemu efektowi „gładka skóra” i zaawansowanej funkcji utrzymywania ostrości na oku (Eye AF)
  • Gniazdo mikrofonowe i uchwyt (VCT-SGR1) umożliwiające tworzące minimalistyczny zestaw do prowadzenia wideobloga
  • Rozwiązanie z wieloma aparatami do produkcji twórczych materiałów filmowych z ujęciami z różnych perspektyw

  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Opus B z nowym spotem Prostamolu Uno
Agencja Opus B przygotowała nowy spot dla marki Prostamol UNO. Emisja przewidziana jest na wszystkich rynkach Europy Środkowo-Wschodniej.
Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764