Wysoka jakość obrazu z 15,3-megapikselowego[i], warstwowego przetwornika obrazu typu 1,0" umieszczonego w wodoodpornej[ii] i wytrzymałej obudowie o bardzo małych wymiarach
Wewnętrzny zapis filmów 4K[iv] i nowe rozwiązania do stabilizacji obrazu
Zaawansowane funkcje do fotografowania: migawka niwelująca zniekształcenia o minimalnym czasie otwarcia 1/32 000 s i tryb zdjęć seryjnych z prędkością do 16 kl./s[v]
Odchylany o 180°, wodoodporny ekran LCD i funkcja Clear Image Zoom do fotografowania różnorodnych scen
Idealne narzędzie do selfie dzięki ulepszeniom w reprodukcji kolorów, nowemu efektowi „gładka skóra” i zaawansowanej funkcji utrzymywania ostrości na oku (Eye AF)
Gniazdo mikrofonowe i uchwyt (VCT-SGR1) umożliwiające tworzące minimalistyczny zestaw do prowadzenia wideobloga
Rozwiązanie z wieloma aparatami do produkcji twórczych materiałów filmowych z ujęciami z różnych perspektyw
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).