logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sony RX0 II: najmniejszy i najlżejszy aparat ultrakompaktowy klasy premium  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU

ilustracja

  • Wysoka jakość obrazu z 15,3-megapikselowego[i], warstwowego przetwornika obrazu typu 1,0" umieszczonego w wodoodpornej[ii] i wytrzymałej obudowie o bardzo małych wymiarach
  • Niewymienny obiektyw szerokokątny ZEISS Tessar T* 24 mm[iii] F4
  • Wewnętrzny zapis filmów 4K[iv] i nowe rozwiązania do stabilizacji obrazu
  • Zaawansowane funkcje do fotografowania: migawka niwelująca zniekształcenia o minimalnym czasie otwarcia 1/32 000 s i tryb zdjęć seryjnych z prędkością do 16 kl./s[v]
  • Odchylany o 180°, wodoodporny ekran LCD i funkcja Clear Image Zoom do fotografowania różnorodnych scen
  • Idealne narzędzie do selfie dzięki ulepszeniom w reprodukcji kolorów, nowemu efektowi „gładka skóra” i zaawansowanej funkcji utrzymywania ostrości na oku (Eye AF)
  • Gniazdo mikrofonowe i uchwyt (VCT-SGR1) umożliwiające tworzące minimalistyczny zestaw do prowadzenia wideobloga
  • Rozwiązanie z wieloma aparatami do produkcji twórczych materiałów filmowych z ujęciami z różnych perspektyw

  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764